شناسهٔ خبر: 23547315 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

رئيس ستاد ازدواج دانشجويي:

تمديد مهلت ثبت‌نام ازدواج دانشجويي

صاحب‌خبر -

 رئيس ستاد ازدواج دانشجويي کشور با بيان اينکه تا کنون حدود 14 هزار زوج در بيست و يکمين دوره مراسم ازوداج دانشجويي ثبت‌نام کرده‎اند، گفت: مهلت ثبت‌نام تا 30 بهمن ماه 96 تمديد شد.حجت‏الاسلام محمد خادمي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار ثبت‌نام بيست و يکمين مراسم ازدواج دانشجويي تاكنون گفت: تا صبح روز شنبه 23 دي ماه 14 هزار زوج دانشجو و حدود 500 زوج از اساتيد، در بيست و يکمين مراسم ازدواج دانشجويي ثبت‌نام کرده‎اند.

وي ادامه داد: پيش‎‏بيني ما اين است که تا پايان دوره ثبت‏نام، تعداد 20 هزار زوج دانشجو در اين دوره ثبت‌نام کنند.رئيس ستاد ازدواج دانشجويي کشور خاطرنشان کرد: به درخواست دانشگاهيان مهلت ثبت‌نام بيست و يکمين دوره ازدواج دانشجويي تا تاريخ 30 بهمن ماه 96 تمديد شد.

وي ادامه داد: در بيست و يکمين دوره ازدواج دانشجويي امسال مزدوجين دانشجويي که از اول مهرماه 95 تا اول دي ماه 96 ازدواج کرده‎اند مي‏توانند در اين طرح ثبت‌نام کنند. اين افراد مي‏توانند با ورود به سامانه ازدواج دانشجويي و مشاهده مدارک لازم جهت ارائه آن به دفاتر نهاد رهبري در دانشگاه‌ها در اين مراسم ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام بيست و يکمين دوره ازدواج دانشجويي از اول دي ماه آغاز شده و 30 دي ماه 96 آخرين مهلت ثبت‌نام اعلام شده بود که به درخواست دانشگاهيان تمديد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما