شناسهٔ خبر: 23531460 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

حرف آخر گل‌محمدی: استعفا نمی‌دهم اخراجم کنید

بلیت شبانه برای مصطفی پاشا

تراکتورسازی مقابل نفت تهران هم باخت تا اوضاع برای گل‌محمدی بدتر از قبل شود. سکوهای ملتهب از گل‌محمدی می‌خواهند که خودش استعفا بدهد و برود.

صاحب‌خبر -

این ظاهرا خواسته مسئولان تراکتورسازی هم هست اما یحیی روز پنجشنبه و در نشست خبریاش آب پاکی را روی دست همه ریخت و صراحتا اعلام کرد که اگر از او ناراضی هستند، اخراجش کنند. فرق اخراج با استعفا این است که در صورت اخراج، گلمحمدی به یکی از طلبکاران تبدیل میشود و باشگاه تراکتورسازی باید تمام و کمال قرارداد یحیی را به او پرداخت کند. اما چه اتفاقی افتاد که جدا از نتایج ضعیف یکدفعه ورق به ضرر گلمحمدی برگشت و تبریزیها خواهان جدایی او شدند؟ اولین دلیل مربوط به حرفی است که گلمحمدی به زبان آورد. او در اوج انتقادها خطاب به مدیران تراکتورسازی گفت که: «همین نتایج هم از سرتان هم زیاد است. باید به من مدال افتخار بدهید.» اظهار نظر عجیبی که رابطهها را یکطرفه کرد.

یحیی البته یک عادت بد دیگر هم دارد و آن این است که مثل سابق نمیتواند اختلاف با بازیکنان قدیمیاش را کنار بگذارد. او یکبار زمانی که در پرسپولیس بود چوب این رفتار را خورد و با نیمکتنشین کردن مهدی مهدویکیا، قهرمانی درجام حذفی را تقدیم سپاهانیها کرد. او این بار هم دارد همین رفتار را تکرار میکند، یعنی کنار نیامدن با بازیکنان با تجربه و کلیدی.

براساس شنیدهها نماینده آجورلو در سفری که چند روز پیش به ترکیه داشته مذاکرات مفصلی با مصطفی دنیزلی سرمربی اسبق پرسپولیس داشته است. دنیزلی که با یک تیم بهعنوان مشاور و مدیرفنی همکاری دارد از نظر مالی با تراکتور توافقاتی داشته و پیوستن او به تراکتور منوط به جدایی قانونی با تیم ترکیهای است.

خبر مذاکره تراکتورسازی با دنیزلی هفته گذشته در رسانهها بهعنوان یکی از گزینههای سرمربیگری در کنار نام نکونام و کمالوند مطرح شد و حتی بعضیها از رسول خطیبی نام بردند. البته خبر دیگری هم رسیده است، اینکه تراکتوریها مذاکراتی هم با «اروتور سالام» مربی بشیکتاش ترکیه انجام دادهاند. از تراکتورسازی خبر میرسد برخلاف بعضی اخبار منتشر شده شانس دنیزلی به واسطه آشنایی قدیمی با آجورلو و همچنین شناخت دنیزلی از فرهنگ و فوتبال ایران بسیار بیشتر از سالام است اما این مربی جوان هم در صورتی که دنیزلی پاسخ نهاییاش منفی باشد به عنوان گزینه دوم شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت تیم پرشورهای تراکتور دارد. با این حال تراکتوریها که نشان دادهاند در گرفتن تصمیمات اینچنینی همیشه عجله میکنند شبانه برای مصطفی دنیزلی بلیت گرفتهاند و او راهی تبریز شده است. این در حالی است که صفحه منسوب به دنیزلی در اینستاگرام هم این خبر را منتشر کرده و باید عنوان کرد که مصطفی پاشا سرمربی جدید تراکتورسازان خواهد بود.

نظر شما