شناسهٔ خبر: 23070155 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبري خوب براي هواداران پرسپوليس؛

رضايت کتبي ريزه‌اسپور امروز مي‌رسد

صاحب‌خبر -

 سرپرست باشگاه پرسپوليس اعلام کرد رضايت‌نامه کتبي باشگاه ريزه‌اسپور امروز به تهران مي‌رسد.حميدرضا گرشاسبي، درمورد سفر به ترکيه گفت: با توجه به محروميت‌هاي بسيار سنگيني که متأسفانه گريبانگير باشگاه پرسپوليس شد و در لحظات حساس بازي‌هاي ما در جام باشگاه‌هاي آسيا، آسيب سنگيني را به پيکره باشگاه وارد کرد. به اعتقاد من اين تصميم گيري مقداري عجولانه بود و محروميت‌ها بسيار سنگين و يک‌طرفه اعمال شد و متأسفانه پيگيري‌هاي ما به آن شکلي که مدنظرمان بود به نتيجه نرسيد.

او گفت: ما با خودمان فکر کرديم که پيگيري‌هاي قضايي جاي خود، اما بهترين روش اين است که مسائل را دوستانه و با تبادل نظر برطرف کنيم. در سفري که اردوغان، رئيس جمهور ترکيه به ايران داشت، سلطاني‌فر با ايشان صحبت کرد که وضعيت بغرنجي که بين دو باشگاه به وجود آمده، برطرف شود. به همين ترتيب قرار گذاشتيم که پيگير مسائل ريزه اسپور شويم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: از زماني که بنده به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شدم، پيگير اين موضوع بودم. با انجام هماهنگي‌هاي لازم، سفري به ترکيه ترتيب داديم. خوشبختانه اين شانس پرسپوليس و ما بود که سفرم مصادف با سفر رئيس جمهور به ترکيه شد. از وزارت امور خارجه، سفيرمان در ترکيه، واعظي، رئيس تشريفات رئيس جمهور و سلطاني‌فر به خاطر همکاري که در رسيدگي به اين مسائل داشتند، تشکر کنم. طي نشست چهار روزه‌اي که داشتيم، به جمع بندي بسيار خوبي رسيديم و در نهايت رضايت اين باشگاه را گرفتيم و ان‌شاءالله دوشنبه اين رضايت به صورت کتبي به دست‌مان خواهد رسيد.

گرشاسبي در پايان گفت: فيفا هم با استناد به شکايت ريزه اسپور و شکايت ما پرونده را بررسي کرده و فعلاً حکم به محروميت ما داده است اما فعلاً دو باشگاهي که با يکديگر مشکل داشتند به تفاهم رسيده‌اند.

نظر شما