شناسهٔ خبر: 23054486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سردار مدافع حرم در دانشگاه اصفهان:

بعد از شهید حججی مخالفان مقاومت حرف‌شان را عوض کردند/ مکر دشمن نسبت به زمان زایمان داعش کم نشده است

محمد علی فلاحت، سردار مدافع حرم گفت: بعد از موضوع شهید حججی کسانی که صحبت‌هایی مخالف مقاومت مطرح می‌کردند، حرفشان را عوض کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو  از اصفهان، سردار محمدعلی فلاحت در برنامه «از حلب تا حیفا» در دانشگاه اصفهان بیان داشت: سردار همدانی یک هفته فرصت خواست و این یک هفته مقاومت تا سال 94 ادامه پیدا کرد که درصد قابل توجهی از سوریه را از داعش پس گرفتیم و سال 96 کاملاً داعش را متوقف کردیم.

وی افزود: ریشه داعش کنده نشده؛ اما دیگر داعش پایگاه ثابت ندارد و تمام پر و بالش ریخته است، 40 هزار نیروی داعشی در سوریه بوده که نمی‌توان گفت همه آن‌ها کشته یا اسیر هستند و باید به این تعداد رسیدگی شود.

سردار مدافع حرم خاطرنشان کرد: بعد از قضیه شهید حججی کسانی که صحبت‌هایی مخالف مقاومت مطرح می‌کردند حرفشان را عوض کردند؛ این صحبت رهبری که نسل چهارمی‌ها اگر بهتر از نسل اولی‌ها نباشند کمتر نیستند، این جمله را در بین جوانان مدافع حرم در سوریه به خوبی می‌دیدیم.

فلاحت بیان داشت: داعشی‌ها شب‌ها بعد از قرآن شعار می‌دادند ما فرزندان رسول‌الله (ص) هستیم و به ما می‌گفتند شما فرزندان حضرت زینب(س) هستید و این حضرت یک خارجی است، شهید علی شاه‌سنایی می‌گفت من باید از این شعار جلوگیری کنم، در همین راه نیز شهید شد اما خونش کاری کرد که ما طرح خان‌طومان را به قرارگاه دادیم و توانستیم سوله‌هایی که این شعار از آن بیرون می‌آمد از داعشی‌ها خالی کنیم.

وی تصریح کرد: برخی یادواره‌هایی اخیراً برگزار می‌شود که حرفی از دفاع مقدس در آن زده نمی‌شود، یادمان نرود مدافعان حرم ظهور بذری است که شهدای هشت سال دفاع مقدس پاشیدند.

سردار مدافع حرم ابراز داشت: اگر پساداعش را بخواهیم بررسی کنیم باید بدانیم هیچ چیز عوض نشده است، نه تنها مکر دشمن نسبت به زمان زایمان داعش کم نشده؛ بلکه به مراتب خطرناک‌تر باشد، درست است که داعش چیزی در دست ندارد؛ اما حمایت‌های استکبار از داعش کم نشده است، منتظر فرصتی برای تجهیز داعش هستند؛ باید هوشیار باشید.

وی تأکید کرد: سردار سلیمانی گفت بیداری رهبری انقلاب، دانشجویان، مدافعان حرم و جوانان این مملکت باعث شد عراق را از دست جورج بوش بگیریم، اوباما هم با خرج بسیار سوریه را به ما تحویل داد، ترامپ هم فلسطین را به ما تحویل خواهد داد، داعش که باید از بین می‌رفت، هدف ما رژیم صهیونیستی بوده و هست.

فلاحت اذعان داشت: ترامپ آن‌قدر احمق است و رفتارهای عجولانه و تندی دارد که می‌تواند از وی استفاده کرد و به هدف غایی که نابودی این غده سرطانی است برسیم.

نظر شما