شناسهٔ خبر: 23051088 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

برزای: استقلال «مهارنشدنی» را ببینید

بهنام برزای، بازیکن جوان استقلال در نیم‌فصل دوم می‌تواند دوباره برای آبی‌ها به میدان برود. او انگیزه زیادی برای بازگشت دوباره به ترکیب استقلال دارد. برزای بتازگی به جمع آبی‌ها بازگشت و تبدیل به یکی از بازیکنان مورد علاقه وینفرد شفر شده است. برزای درباره آخرین وضعیتش به سوالات جام ورزشی پاسخ می‌دهد.

صاحب‌خبر -

بهنام نیم‌فصل اول تمام شد. در کل استقلال را چطور دیدی؟

خب نیم‌فصل اول برای تیم خوب شروع نشد و امتیاراتی از دست دادیم. هوادار هم توقع داشت و بازیکنان تحت فشار قرار گرفتند. من می‌دانم در این شرایط چقدر کارکردن سخت می‌شود. با این حال بازیکنان همه تلاش خود را کردند و وضعیت کم‌کم بهتر و بهتر شد. خداراشکر در اواخر نیم‌فصل نتایج خوبی به دست آوردیم و تا رده هفتم جدول بالا آمدیم. اینجا هم جایگاه واقعی استقلال نیست و قطعا در نیم‌فصل دوم شاهد حضور تیم در رده‌های بالایی جدول خواهیم بود.

تو هم از نیم‌فصل دوم می‌توانی برای تیم بازی کنی.

بله، واقعا خوشحالم که این اتفاق می‌افتد. برای پایان نیم فصل اول لحظه شماری می‌کردم. برایم خیلی سخت بود که بیرون بمانم و بازی‌ها را تماشا کنم. دوست داشتم یک وقت‌هایی به زمین بروم و مثل دیگر بازیکنان برای موفقیت تیم تلاش کنم. واقعا روزهای سختی را گذراندم و حتی دوست ندارم درباره آن روزها فکر کنم.

کلا امسال اتفاق عجیبی برای تو افتاد.

من دوست داشتم در استقلال بمانم ولی نشد. نمی‌خواستم در ایران برای تیمی غیر از استقلال بازی کنم و به همین دلیل ترجیح دادم به اروپا بروم. دو سه هفته‌ای در تمرینات کالمار سوئد حضور داشتم و حتی تا آستانه عقد قرارداد رفتیم ولی من یک مشکل داشتم. شش ماه رقابت‌ها تعطیل می‌شد، چون تقویم لیگ سوئد با کشورهای دیگر فرق دارد. در همین شرایط بود که پیشنهاد استقلال به من رسید و سریع برگشتم. در حالی که اگر قراردادم همان موقع تمدید می‌شد این اتفاقات نمی‌افتاد.

نیم‌فصل دوم برای استقلال چطور خواهد شد؟

قطعا در نیم‌فصل دوم استقلال قابل مهار نیست. تیم ما خیلی بهتر از قبل شده است و دیدید که سپاهان را چطور بردیم. آقای شفر هم مربی خوبی است و کارش را بلد است. تیم را خوب شناخته و این شناخت هم رفته‌رفته بیشتر می‌شود. شک نکنید نیم‌فصل دوم استقلال قوی‌تر می‌شود و می‌تواند خیلی از امتیازات از دست رفته را جبران کند.

و دربی برگشت چه می‌شود؟ خودت چقدر برای حضور در دربی لحظه‌شماری می‌کنی؟

خیلی زیاد. لحظه‌شماری می‌کنم تا این بازی زود از راه برسد و بتوانیم نتیجه بازی برگشت را جبران کنیم. البته در بازی رفت واقعا حق استقلال شکست نبود و تیم می‌توانست حتی برنده زمین بازی را ترک کند اما موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد و پرسپولیس با یک پنالتی توانست بازی را ببرد.

نظر شما