شناسهٔ خبر: 23024055 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در نمازجمعه تهران:

داعش را ساختند تا حصار امن اسرائیل شود

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان داعش را ساخته بودند که حصار امنی برای اسرائیل غاصب ایجاد شود، اما به این هدف شوم خود نرسیدند و باعث شدند نفوذ عاطفی، سیاسی و نظامی ما در کل منطقه تعمیق شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه افزود: این‌که مسئولان سیاسی کشورها از شیطان بزرگ حمایت می‌کنند دلیل رذالت، خواری و پستی‌ آنهاست، کسی نباید در برابر شیطان بزرگ که ظاهرا و باطنا گردن‌کلفتی می‌کند کوتاه بیاید چون در این صورت شیطان بزرگ تقویت می‌شود.

وی افزود: آنهایی که آمریکا و قدرت‌های استکباری را یاری می‌کنند و با برنامه‌ها و اشارات آنها برای مردمشان برنامه‌ریزی می‌کنند، بدانند خدا آن ظالمان را بر خودشان مسلط می‌کند. امام‌جمعه موقت تهران فشارها، سختی‌ها، مسئولان ناخلف و نابسامانی در امور اداری را عکس‌العمل گناه جامعه دانست و گفت: همه مشکلات خصوصا مشکل اقتصادی با کلید تقوا قابل باز شدن است. صدیقی تاکید کرد: مساله امروز جهان اسلام اظهارات خطرناک رئیس‌جمهور بحرانی، بحران‌زده، بی‌اصالت و منفور ایالات متحده آمریکاست که قدس را به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی معرفی کرده و بنای انتقال سفارتش به این شهر شریف را اعلام کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما