شناسهٔ خبر: 23004829 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 پشت پرده غش کردن پرسپوليسي ها به سوي هدايتي؛

عابربانک دوباره وارد گود مي شود؟

اگر چه حميدرضا گرشاسبي سرپرست باشگاه پرسپوليس از تمديد قرارداد برانکو در روزهاي آينده خبر داده اما شرط پروفسور مبني بر اينکه او در صورت پرداخت مطالبات شاگردان و دستيارانش، قراردادش را تمديد خواهد کرد باعث شده که مديران پرسپوليس براي نگه داشتن سرمربي محبوب تيمشان به مشکل بخورند چرا که خزانه باشگاه پرسپوليس کاملا خالي است و آنها نمي توانند شرط برانکو را عملي کنند. اينجاست که عابربانک در نقش ناجي پرسپوليس ظاهر خواهد شد چرا که شنيده ها حکايت از اين دارد که حسين هدايتي اعلام کرده حاضر است به پرسپوليس در اين زمينه کمک کند تا آنها برانکو را نگه دارند. شايد به همين دليل است که بازيکنان پرسپوليس در صفحه اينستاگرام هدايتي قربان صدقه آقاي عابربانک مي روند.

واکنش فدراسيون فوتبال به اعلام مسافران روسيه؛

هيچ فهرستي به فيفا ارسال نکرده‌ايم

فدراسيون فوتبال اعلام کرد هيچ ليستي به فيفا جهت حضور بازيکنان تيم ملي در جام جهاني 2018 ارسال نکرده است.

روز گذشته ليستي در برخي رسانه ها اعلام شد که در آن اسامي 35 بازيکن اعزامي به جام جهاني روسيه ديده مي شد. اما فدراسيون فوتبال نسبت به اين مسئله واکنش نشان داد و اعلام کرد:«بر اساس قوانين فيفا، فهرست تيم ملي فوتبال ايران براي حضور در جام جهاني، سال آينده توسط کارلوس کي‌روش تنظيم مي‌شود که تا تنظيم نهايي اين فهرست، چند ماه باقي مانده است. فدراسيون فوتبال نه فهرستي براي فيفا ارسال کرده و نه فيفا چنين فهرستي از ما خواسته است.بديهي است به‌محض تأييد نهايي سرمربي تيم ملي، فهرست بازيکنان اعزامي به روسيه در اختيار رسانه‌هاي محترم و همکاران گرامي قرار خواهد گرفت.»

بوفون بازگشتش به تيم ملي ايتاليا را رد نکرد

دروازه‌بان 39 ساله يوونتوس بازگشتش به تيم ملي فوتبال ايتاليا را رد نکرد.

جان‌لوئيجي بوفون که هفدهمين فصل حضورش در يوونتوس را تجربه مي‌کند، پس از ناکامي تيم ملي فوتبال ايتاليا در رسيدن به جام جهاني 2018 روسيه از بازي‌هاي رده ملي اعلام بازنشستگي کرد، اما با تازه‌ترين اظهارنظر وي بعيد نيست که بوفون از تصميمش براي بازنشستگي منصرف شود و در مسابقات يورو 2020، آتزوري را همراهي کند.

دروازه‌بان بانوي پير که در مراسم معرفي بهترين‌هاي فوتبال ايتاليا از سوي روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» به عنوان مرد سال فوتبال ايتاليا معرفي شد، در خصوص آينده‌ حرفه‌اي‌اش گفت: تا زماني که براي تيمم مفيد باشم، بازي خواهم کرد و اين ديدگاه من است.وي ادامه داد: پس از شکست مقابل سوئد و ناکامي در رسيدن به جام جهاني پيام‌هاي محبت‌آميز زيادي دريافت کردم. مردم درک کردند که من هميشه در دوران حرفه‌اي‌ام صادق بوده‌ام و به همين خاطر آنها قدردان من هستند.هنگام برگزاري مسابقات يورو 2020، بوفون 42 ساله خواهد بود بايد ديد در آن زمان حراست از دروازه آتزوري همچنان به او سپرده خواهد شد يا نه.

اسکولاري به نيمکت استراليا نزديک شد

لوئيس فيليپه اسکولاري به حضور روي نيمکت استراليا در جام جهاني تمايل نشان داده و حتي از انجام مذاکرات در اين زمينه خبر داد.

بعد از کناره گيري آنژه پوسته اوغلو از تيم ملي استراليا، سران فدراسيون فوتبال اين کشور نتوانسته اند سرمربي تيم ملي اين کشور را انتخاب کنند.

لوئيس فيليپه اسکولاري که همراه برزيل قهرماني در جام جهاني را به دست آورده است و در دوره قبل روي نيمکت تيم ملي اين کشور نشسته بود گفت: در روزهاي اخير تماس‌هايي با من براي حضور روي نيمکت تيم ملي استراليا گرفته شده است و خودم هم دوست دارم اين اتفاق رخ دهد و سرمربي استراليا شوم.اين مربي 69 ساله برزيلي بعد از جدايي از گوانگژو و قهرمان کردن اين تيم در ليگ چين، بيکار بوده است و هنوز هدايت تيمي را بر عهده نگرفته است.فدراسيون فوتبال استراليا يک کميته سه نفره شامل مارک برشيانو، استن لازاريديس، مارک شوارتزر را براي انتخاب سرمربي جديد تشکيل داده ولي تلاش اين تيم براي انتخاب سرمربي جديد استراليا به نتيجه نرسيده است.

چرا بهترين بازيکن آسيا به پرسپوليس نيامد؟

داستان جالب «الخريبين» و پرسپوليس

بهترين بازيکن سال 2017 آسيا چند سال پيش در آستانه پيوستن به پرسپوليس قرار داشت.عمر الخريبين در حالي به عنوان بهترين بازيکن سال 2017 انتخاب شد که موفقيت او در برابر پرسپوليس در نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا نقش زيادي در اين انتخاب داشت.

خريبين در دو بازي رفت و برگشت برابر پرسپوليس 5 گل به اين تيم به ثمر رساند تا هم تيم برانکو از رسيدن به فينال ليگ قهرمانان آسيا باز بماند و هم او رکورد خوبي را از خود به جاي بگذارد.

نکته جالب در خصوص اين بازيکن اين است که خريبين چند سال قبل و در زمان حضور حميد درخشان در پرسپوليس، در آستانه حضور در جمع سرخپوشان بود. البته آن زمان اين بازيکن يک مهاجم ساده سوريه‌اي بود و هنوز راه زيادي داشت تا به عنوان بهترين بازيکن آسيا انتخاب شود. در آن زمان خرببين به پرسپوليس نيامد تا «تادئو» جايگزين وي شود!

حميد درخشان در اين خصوص اعلام کرد که مشکلات مالي آن زمان باشگاه پرسپوليس موجب لغو اين انتقال شد.

مهاجم پيشين پرسپوليس در راه ليگ سوئد

مهاجم پيشين پرسپوليس ممکن است به ليگ سوئد برود.

رضا کرملا‌چعب که با پرسپوليس قرارداد سه ساله دارد، ابتداي فصل با پيشنهاداتي از اروپا از جمله ليگ سوئد مواجه شده بود اما اين بازيکن جوان استقلال خوزستان را مکان مناسبي براي پيشرفت ديد و به همين خاطر به اهواز رفت تا شاگرد ويسي شود.اين بازيکن که به صورت قرضي به استقلال خوزستان رفته، هنگام عقد قرارداد با اين باشگاه از عبدالله ويسي قول گرفت تا در صورتي که پيشنهاد اروپايي مناسبي داشته باشد بتواند استقلال خوزستان را ترک کند.کرملاچعب از ابتداي فصل پيشنهادي از ليگ سوئد داشت و تيم سوئدي هنوز هم پيگير جذب اين بازيکن است با اين حال بايد ديد که با توجه به شرايط استقلال خوزستان کرملاچعب چه تصميمي را خواهد گرفت.اسکيلاستونا از ليگ سوئد که ابتداي فصل عليرضا حقيقي در آن بازي مي‌کرد، خواهان جذب کرملاچعب است.

نظر شما