شناسهٔ خبر: 23004701 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

کريمي:

با تاج به بهشت هم نمي‌روم!

صاحب‌خبر -

 بعد از چند روز انتقاد شديد علي کريمي از مهدي تاج و فدراسيون فوتبال اين دو نفر بالاخره دو روز در جلسه‌اي دو نفره با هم صحبت کردند.تاج بعد از اين جلسه خيلي مثبت درباره آن صحبت کرد و سعي کرد نشان بدهد رابطه‌اش با علي کريمي خوب است. اما حرف‌هاي علي کريمي با تسنيم چيز ديگري را نشان مي‌دهد:

*دو نفر از دوستان که ثابت کردند هنوز آدم‌هايي هستند که دلشان براي فوتبال مي‌سوزد، اين جلسه را ترتيب دادند.

ما چند ساعت صحبت کرديم و من حرف‌هايم را به تاج زدم که بخشي از آنها را پيش از اين گفته بودم. موضوعات ديگري هم مطرح شد که رئيس فدراسيون هم شنيد و مسائلي را مطرح کرد. حالا اينکه چه کارهايي در آينده در فدراسيون فوتبال انجام مي‌شود بايد منتظر ماند و قضاوت را برعهده مردم گذاشت.

*پيشنهادهاي من خيلي ساده و معمولي است که انجام دادن آنها نه تنها اصلا سخت نيست بلکه خيلي آسان و ساده است، البته براي کسي که بخواهد کار انجام دهد. اگر حرفي در مورد فدراسيون مي‌زنم براي اين است که دلم براي فوتبال مي‌سوزد و به هيچ وجه دنبال پست و مقام نبوده و نيستم که اگر بودم اصلا سوال‌هايم را مطرح نمي‌کردم؛ ضمن اينکه من با تاج به بهشت هم نمي‌روم.اميدوارم هفته آينده در مجمع فدراسيون فوتبال تصميماتي اتخاذ و فدراسيون از اين حالت انحصاري خارج شود و در نهايت اتفاقات خوبي براي فوتبال رقم بخورد.

*اميدوارم مشکلات به حداقل برسد. انتظارم اين است که مشکلات گذشته تکرار نشود که اگر شود فاجعه است. اما اگر مسئله‌اي را ببينم باز هم در چارچوب سوال آن را مطرح خواهم کرد.

نظر شما