شناسهٔ خبر: 22950393 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس و علیپور با اقتدار در صدر/ تیم برانکو رکورددار شد

تیم پرسپولیس با شکست صنعت نفت آبادان اختلاف خود با تیم دوم جدول لیگ برتر را به 7 امتیاز رساند.

صاحب‌خبر -
در دیدار معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال عصر امروز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود.

به گزارش نامه نیوز، قرمزها که با یک بازی کمتر 4 امتیاز با پارس جنوبی تیم دوم جدول اختلاف ایجاد کردند به دنبال شکست نفت و ایجاد اختلاف 7 امتیازی بودند. ضمن اینکه با کسب سه امتیاز رکورد بالاترین میانگین امتیاز در نیم فصل را نیز به خود اختصاص می دادند.

برانکو برای این بازی ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان(77 بشار رسن)، وحید امیری، علی علیپور(92 شایان مصلح) و گادوین منشا( 71 فرشاد احمدزاده) را انتخاب کرد.

در تیم فراز کمالوند نیز داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبداله‌زاده، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، کرار جاسم(73 رضا جبیره)، حسین ساکی، محمدامین درویشی(60 محمد زبیر نیک نفس) و لوسیانو پریرا بازی کردند.

پرسپولیس در نیمه اول بیش از میهمان صاحب توپ و میدان بود و چند موقعیت نه چندان جدی هم خلق کرد که به گل نرسید و نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم پرسپولیس به بازی هجومی و مالکانه خود ادامه داد و در دقیقه 64 توانست جدی ترین موقعیت را خلق کند که ضربه علیپور به تیر دروازه نفت برخورد کرد. یک دقیقه بعد پاس امیری در محوطه جریمه نفت به علیپور رسید و این بار ضربه او به گل تبدیل شد تا قرمزها پیش بیفتند.

این بازیکن که با گل خود توانست به صدر جدول گلزنان برسد در دقیقه 88 روی پاس خوب بشار رسن توانست به زیبایی گل دوم خود و تیمش را نیز به ثمر برساند تا کار نفت تمام شود.
 
به این ترتیب پرسپولیس با شکست دو بر صفر نفت 36 امتیازی شد تا نیم فصل اول را مقتدرانه به پایان برساند ضمن اینکه رکورد سپاهان از نظر کسب میانگین بیشترین امتیاز در ادوار لیگ برتر که در دوره دوم ثبت شد را نیز شکست و رکورددار جدید لقب گرفت. علیپور نیز با 10 گل زده بالاتر از محمد قاضی 8 گله در صدر جدول گلزنان جای خود را تثبیت کرد.

نظر شما