شناسهٔ خبر: 22676223 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

با لژیونرهای فوتبال ایران

درخشش دوباره جهانبخش در شب گلزنی عزت‌الهی/ پورعلی‌گنجی راهی بیمارستان شد

تیم آلکمار با درخشش بازیکن ایرانی خود توانست به رده دوم لیگ هلند صعود کند.

صاحب‌خبر -
در اولین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال هلند آلکمار به مصاف توئنته رفت و با دو گل به برتری رسید تا موقتا به رده دوم صعود کند.

به گزارش نامه نیوز، علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی آلکمار مرد اول این بازی بود که گل نخست را در دقیقه 65 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در دقیقه 70 نیز پاس گل دوم تیمش را به نام خود ثبت کرد تا به درخشش خود در لیگ هلند ادامه دهد.

در بازی نخست هفته هجدهم لیگ یک روسیه تیم آمکار در خانه و در حضور ثابت سعید عزت‌اللهی پذیرای دینامو مسکو بود و به برتری دو بر یک رسید. در این دیدار در حالی که آمکار با یک گل پیش بود سعید عزت الهی در دقیقه 52 مرتکب خطای پنالتی شد تا بازی به تساوی کشیده شود اما در دقیقه 68 توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

در حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ ستارگان قطر تیم السد در حضور ثابت مرتضی پورعلی‌گنجی میزبان الدحیل صدرنشین بود و ۴ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد تا به رده سوم سقوط کند. ملی‌پوش ایرانی السد در لحظات پایانی بازی با الدحیل به علت تنگی نفس و خستگی شدید به بیمارستان انتقال یافت و ساعاتی بعد اعلام شد که حالش مساعد است.

در هفته سیزدهم سوپر لیگ ترکیه تیم عثمانلی اسپور که مثل دیدار قبل پیام صادقیان را جزو نفرات ذخیره داشت در دربی شهر عثمانلی به مصاف تیم قعرنشین گنجلربیرلیگی رفت و با دو گل پیروز شد. بازیکن ایرانی در این بازی نیز فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

نظر شما