شناسهٔ خبر: 22675989 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

بعد از پرسپولیس نوبت استقلال است

افتخاری می‌رود فرهاد مجیدی مشاور وزیر می‌شود!

تصمیم قاطعانه وزیر ورزش و جوانان و پایان دادن به ناز و کرشمه‌های مدیرعامل پرسپولیس. پس از پنجمین استعفا بود که ظاهرا دیگر سلطانی‌فر تاب نیاورد و این‌بار با استعفای علی‌اکبر طاهری موافقت کرد. در شرایطی که هم وزارتخانه و هم شخص طاهری می‌توانستند با درخواست از وزارت کشور مجوز حضور دوباره در پرسپولیس را دریافت کنند اما این اتفاق نیفتاد تا در شرایط فعلی، گرشاسبی سکان مدیریت باشگاه را برعهده بگیرد.

صاحب‌خبر -

اما ظاهرا این پایان کار نیست. اتفاقی که در پرسپولیس افتاده شاید در استقلال هم تکرار شود و سید رضا افتخاری هم که مثل طاهری بازنشسته است از سمت خودش در این تیم استعفا بدهد. البته ماجرای افتخاری با طاهری کمی متفاوت است. هواداران پرسپولیس به دلیل عملکرد خوب این مدیرعامل موافق نبودند تا در شرایط فعلی او از تیم شان برود. هر چه نباشد پرسپولیس پس از ده سال و در زمان مدیریت طاهری عنوان قهرمانی را به‌دست آورد، به همین دلیل هم بود که در بازی با پدیده و از روی سکوها بارها نام او را فریاد زدند. اما این اتفاق در استقلال برعکس است.

طرفداران استقلال علاقه چندانی به افتخاری ندارند و از دید آنها ضعیف‌ترین استقلال تاریخ با مدیریت او به ثمر نشسته است. طبق اخبار رسیده وزیر می‌خواهد تصمیمی مشابه را درخصوص استقلال بگیرد و خیلی بی‌سر و صدا مقدمات خروج آقای مدیرعامل از این تیم را فراهم کند. خیلی‌ها دلیل این پیش بینی را حضور فرهاد مجیدی در وزارتخانه می‌دانند. همین دو، سه روز پیش بود که فرد محبوب استقلالی‌ها در وزارت ورزش و جوانان دیده شد. هر چند جزئیات این جلسه رسانه‌ای نشد اما شنیده شده داورزنی، معاون وزیر درباره مسائل مختلف استقلال از مجیدی مشورت گرفته است. با این حال طبق شنیده‌ها به فرهاد مجیدی پیشنهاد شده به‌عنوان مشاور داورزنی در حوزه استقلال فعالیت کند و در واقع به معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد مسائل مربوط به این باشگاه مشاوره بدهد. هنوز هیچ چیز مشخص نیست، اما نباید براحتی از کنار این مساله عبور کرد که جلسه با مجیدی در وزارتخانه بی ارتباط با حاشیه‌های این روزهای استقلال نیست.

نظر شما