شناسهٔ خبر: 22650394 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

دادکان به وزارت صنعت رفت
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی محمد دادکان را به‌عنوان مشاور امور تربیت‌بدنی و ورزش خود منصوب کرد. در حکم محمد شریعتمداری خطاب به محمد دادکان آمده است که «با توجه به سوابق علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی و ضرورت ساماندهی امور تربیت‌بدنی و ورزش در مجموعه وزارت، به‌موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر در امور تربیت‌بدنی و ورزش» منصوب می‌شوید.». گفتنی است که محمد دادکان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، رئیس سابق فدراسیون فوتبال و استاد گروه فیزیولوژی ورزشی، دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی است و در چند سال اخیر به‌عنوان معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت کرده است.

وکیل بیرانوند:
او فقط یک برادر  6 ساله دارد
درحالی‌که موضوع صغر سنی بیرانوند در برخی رسانه‌ها مطرح شده و عده‌ای مدعی شده‌اند که دروازه‌بان پرسپولیس با شناسنامه برادر کوچک‌ترش فوتبال بازی می‌کند، وکیل بیرانوند این موضوع را تکذیب کرد. مصطفی سلیمانی دراین‌باره گفت: «این موضوع کاملا کذب است. علیرضا بیرانوند فقط یک برادر شش ساله دارد. چطور می‌تواند با شناسنامه او فوتبال بازی کند؟ بیرانوند فقط یک برادر شش ساله و چهار خواهر دارد. اگر کسی هم به این موضوع شک دارد می‌تواند به روستای محل تولدش برود و اسناد و مدارک را ببیند».

لغو اردوی تیم ملی در آذر ماه
اردوی شاگردان کی‌روش در آذرماه با دستور او لغو شد. به‌ گزارش «‌ایسنا» ، درحالی‌که قرار بود طبق برنامه‌ریزی‌های کارلوس کی‌روش، مینی اردویی از ۱۷ تا ۲۰ آذر برگزار شود، به‌دلیل فشردگی مسابقات لیگ‌برتر و جام حذفی، این اردو لغو شد و تیم‌ ‌ملی در آذرماه اردویی نخواهد داشت. هدف از اردوی سه‌روزه تیم‌ ‌ملی در آذر محک‌زدن بازیکنان لیگ برتری عنوان شده بود که با تصمیم کی‌روش لغو شده است.

استرالیا به دنبال کی‌روش
یک سایت استرالیایی از حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی این کشور بعد از جام جهانی روسیه خبر داد. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به‌نقل از «بریزبان تایمز»، آنژه پوستج اوغلو، سرمربی یونانی‌تبار تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا، سه‌شنبه از هدایت تیم‌ ‌ملی این کشور کناره‌گیری کرد. سایت بریزبان نوشت: «گزینه اصلی هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا، کارلوس کی‌روش است و این مربی بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا را برعهده می‌گیرد. او توانسته است در ایران عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را جایگاه تیم نخست آسیا برساند و به‌نظر می‌رسد اعضای فدراسیون فوتبال استرالیا نظر بسیار مساعدی روی این مربی داشته باشند».

برچسب‌ها:

نظر شما