شناسهٔ خبر: 22649190 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

اخراج موقت مسعود شجاعی

خبر اخراج مسعود شجاعی از تمرینات پانیاینوس به مدت 30روز و جریمه 3000 دلاری او، یکی از خبرهای عجیبی بود که از یونان مخابره شد.

صاحب‌خبر -

مسعود به طور کلی در دو ماه گذشته یکی از سوژه‌های اصلی فوتبال ایران بوده است. بازی مقابل تیم رژیم اشغالگر قدس و بعد محرومیت از تیم ملی به اندازه کافی او را در رسانه‌ها تیتر کرد. حالا هم شجاعی به دلیل اعتراض به مسائل مالی از سوی باشگاه پانیانیوس اخراج شده است. در ایران همیشه در این طور مواقع، بازیکنان را به شکلی ساکت می‌کنند، حتی اگر شده با پرداخت بخشی از مطالباتشان ولی در اروپا کلا قوانین فرق می‌کند. با این‌که پانیانیوس موفق نشده به وعده‌های مالی‌اش در قبال بازیکنان عمل کند و حقوق آنها عقب افتاده است اما چیزی که برایش اهمیت دارد، نظم و انضباط درون تیم است. در ایران سالیان سال است بازیکنان اعتصاب می‌کنند و تمرین را به تعطیلی می‌کشند. باشگاه هم توانایی برخورد با آنها را ندارد و تازه این بازیکنان باشگاه را تهدید هم می‌کنند. شجاعی اما اعتصابی به راه نینداخته بلکه فقط همراه با یکی از بازیکنان تیم به مسائل مالی بشدت اعتراض کرده است. این دو حرف‌هایی در جمع بازیکنان زده‌اند که به گوش مدیریت باشگاه رسیده است. به همین دلیل پانیانیوس این دو بازیکن را برای 30 روز از تمرینات اخراج کرده است. نباید فراموش کرد شجاعی کلیدی‌ترین بازیکن پانیانیوس به حساب می‌آید و این تصمیم باشگاه نشان می‌دهد سیستم بیش از بازیکن اهمیت دارد. در همین حال مدیر روابط‌عمومی باشگاه پانیانیوس هم اعلام کرد: «باشگاه بالاتر از مردم نیست و حکم شجاعی قطعا اجرا خواهد شد.»

در همین حال خبرهای دیگری هم درباره علت محرومیت شجاعی منتشر شد. بعضی از رسانه‌های این کشور خبر دادند او در جریان تمرین تیمش با یکی از بازیکنان هم درگیر شده است. هفته قبل هم خبر رسید سرمربی تیم از شجاعی به خاطر رفتارهای خشنش در زمین ناراضی است. او اعتقاد داشت خطاهای مسعود در مواقع حساس باعث می‌شود تا تیم به خطر بیفتد.

با این محرومیت، حالا تصمیم شجاعی برای جدایی از تیم جدی‌تر شده است. این بازیکن از سال گذشته پیشنهادهای زیادی دارد و شنیده می‌شود احتمال جدایی‌اش در تعطیلات ژانویه بسیار زیاد خواهد بود.

نظر شما