شناسهٔ خبر: 22098832 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

ندای همدلی ارتش و سپاه

همایش همدلی و اتحاد ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دیروز در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار محمد پاکپور در این همایش با تاکید بر این‌که وحدت میان ارتش و سپاه از همان اوایل کامل بوده است، گفت: این‌که پس از عملیات بدر به‌صورت جداگانه عمل می‌کردیم به‌خاطر این بود که محل‌ها را با هم تقسیم کردیم، نه این‌که اختلافی داشته باشیم.

سردار پاکپور اضافه کرد: تهدیدات دشمن روز به روز بیشتر می‌شود، لذا ما نظامی‌ها باید به بالا بردن توان و آمادگی خود اقدام کنیم و آن را به دشمن نشان دهیم تا دشمن دچار خطای محاسباتی نشود.

وی اضافه کرد: نیروهای مقاومت در کنار مستشاران ایرانی روی زمین در حال نابودی داعش هستند و وقتی آمریکا این تاثیرگذاری نیروهای ما را دید، گفت سپاه را در فهرست تروریست‌ها قرار می‌دهد و بعد یک پله پایین‌تر رفتند و گفتند سپاه را تحریم می‌کنیم که باز هم شکست خواهند خورد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری هم در این همایش توضیح داد: با توجه به شرارت، گستاخی و سخنان دور از ادبی که از سوی آمریکایی‌ها علیه سپاه پاسداران صورت گرفت به دستور امیر موسوی، فرمانده کل ارتش بنا شد برنامه‌هایی طراحی شود که در سطح ملی و‌ بین‌المللی وحدت ارتش و ‌سپاه را نشان دهیم. وی خاطرنشان کرد: امروز اگر با سپاه دشمنی می‌شود،باید بدانیم همان‌طور که امام راحل فرمود «اگر سپاه نبود، کشور نبود» این یک اصل است.

نظر شما