شناسهٔ خبر: 22090580 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون کنگ فو و هنرهای رزمی | لینک خبر

جلسه مشترک رئیس فدراسیون با روسای سبکهای تحت پوشش

صاحب‌خبر -

جلسه مشترک رئیس فدراسیون با روسای سبکهای تحت پوشش

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جلسه روسای سبک ها با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 30/7/1396 با حضور آقای رضا حیدری رئیس فدراسیون و آقای ابراهیمی دبیرکل فدراسیون تشکیل گردید.

- ابتدا آقای ابراهیمی ضمن خیر مقدم به مدعوین و تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبداله و تبریک هفته تربیت بدنی، از همکاری صمیمانه و به روز مسئولین سبک ها با فدراسیون و هیات های استانی تقدیر و تشکر نموده و اعلام نمودند سبک ها در سال جاری چهار حوزه (فرهنگی، قهرمانی، همگانی و آموزشی) را در اولویت برنامه ریزی ورزشی خود قرار دهند.

سپس روسای سبک های کشور ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین فدراسیون نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون بسط و توسعه ورزش زیبای کونگ فو و هنرهای رزمی عنوان نموده و خواستار تعامل هرچه بیشتر روسای هیات های استانی با ایشان گردیدند.

سپس حیدری رئیس فدراسیون ضمن تشریح سیاست های کلان فدراسیون در حوزه ملی، آسیایی و جهانی، تعامل هرچه بیشتر مسئولین سبک ها با مسئولین اجرایی فدراسیون را در راستای انجام هرچه با شکوه تر سه رویداد بزرگ آسیایی که به میزبانی کشورمان در استان خراسان رضوی در 15 لغایت 20 آذرماه سال جاری و با حضور کشورهای آسیایی عضو فدراسیون توآی آسیا برگزار خواهد شد، گردید و از همکاری و حمایت های صمیمانه مقام محترم و عالی وزارت ورزش و جوانان و معاونین محترم وزارت متبوع، رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک در راستای ثبت رسمی فدراسیون آسیایی توآی تقدیر و تشکر نمودند.

جلسه مشترک رئیس فدراسیون با روسای سبکهای تحت پوشش

آقای حیدری میزبانی دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که مقرر است آذرماه سال جاری به میزبانی ایران در مشهد مقدس پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 برگزار گردد را مهمترین رویداد ورزشی سال آتی فدراسیون دانستند و در پایان از فعالیت سبک ها در شش ماهه سال جاری تقدیر و تشکر نمودند.

این جلسه در ساعت 11:30 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد به پایان رسید.

جلسه مشترک رئیس فدراسیون با روسای سبکهای تحت پوشش

نظر شما