شناسهٔ خبر: 22077565 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

جام‌جم در آستانه دربی بررسی می‌کند

رنگ مورد علاقه لژیونرها

لژیونرهای ایران هم مثل مردم ایران یا قرمز هستند یا آبی. بعضی از آنها در این دو تیم بازی کرده‌اند و تکلیفشان مشخص است ولی بعضی‌ها بازی نکرده‌اند و به همین دلیل بد نیست بدانید، آبی هستند یا قرمز. یک بررسی ساده نشان می دهد بیشتر لژیونرهای ایران به رنگ قرمز علاقه‌مند هستند و برای آبی‌ها کری می‌خوانند.

صاحب‌خبر -

پرسپولیسی‌ها

علیرضا جهانبخش تا به حال به این سوال جواب نداده که قرمز است یا آبی ولی می‌گویند در اردوی ایران برای آبی‌ها کری می‌خواند. احسان حاج صفی با آن که قرار بود به استقلال برود ولی شدیدا پرسپولیسی است. خودش در مصاحبه‌ای گفته است: از بچگی عاشق پرسپولیس بودم و قسمت نشد به این تیم بروم. مرتضی پورعلی گنجی هم از جمله کسانی است که پرسپولیسی است و حتی در فضای مجازی چند بار برای استقلالی ها کری‌خوانی کرده است. سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون هم از جمله لژیونرهای پرسپولیسی هستند. سردار حتی مدتی در تمرین پرسپولیس حاضر شد و سپس به روسیه رفت. سعید عزت‌اللهی هم با آبی‌ها معمولا کری می‌خواند. میلاد محمدی بازیکن ترک گروژنی روسیه هم ازجمله پرسپولیسی هاست. او حتی جزو بوقچی‌های این باشگاه بود و به استادیوم می‌رفت تا شدیدا قرمزها را تشویق کند. سوشا مکانی، علیرضا حقیقی، رامین رضائیان و کریم انصاری‌فرد هم ازجمله بازیکنانی است که در گذشته در پرسپولیس بازی کرده و تکلیفش مشخص است.

استقلالی‌ها

کاوه رضایی تنها لژیونری است که استقلالی است. البته درباره او هم شایعه کم نبوده. مثلا می‌گفتند، کاوه قبل از حضور در استقلال پرسپولیسی بوده و با حضور در این تیم، به آبی تغییر رنگ داده است. در هر صورت او فعلا تک و تنهاست. درباره مسعود شجاعی هم شایعاتی هست که شاید آبی باشد ولی این بازیکن هیچ وقت چنین خبری را تائید نکرده است.

نامعلوم‌ها

رضا گوچی، اشکان دژآگه و سامان قدوس هم سه بازیکنی هستند که کسی نمی‌داند پرسپولیسی هستند یا استقلالی. هر سه بازیکن در مواجهه با این سوال گفته‌اند، طرفدار تیم ملی هستند ولی گفته می شود رضا و اشکان به رنگ قرمز تمایل بیشتری دارند.

ناراحتی خسرو حیدری از شایعات

خسرو حیدری بازیکن استقلال پس از برد این تیم مقابل نساجی مازندران حرف‌هایی زد که باعث شد، شایعاتی راه بیفتد. او با تمجید از عملکرد تیم گفت، وضعیتشان نسبت به قبل بهتر شده و بهتر هم می‌شود. بعضی‌ها این حرف‌های خسرو را کنایه به منصوریان دانستند و تاکید کردند، او از وضعیت فنی تیم در دوران این مربی انتقاد داشته و حالا آن را بیان کرده است. منصوریان و خسرو رابطه نزدیکی داشته و دارند و گفته می‌‌شود، هنوز ارتباط بینشان قطع نشده است. حیدری از دوستان بسیار نزدیک منصوریان به حساب می‌آید و به همین دلیل شایعه شد، حرف‌های او شدیدا سرمربی سابق را ناراحت کرده است. انتشار این خبرها باعث شد‌، خسرو حیدری خیلی ناراحت شود و در این باره بگوید: من فقط به وضعیت فعلی تیم اشاره داشتم و نمی‌دانم چرا باید این بحث‌ها و حاشیه‌ها درست شود. گویا حتی حیدری و منصوریان در روزهای اخیر به صورت تلفنی با یکدیگر صحبت کرده‌اند.

نظر شما