شناسهٔ خبر: 22077525 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

سریال‌های جدید در راه شبکه 5

«بچه مهندس»، «هیات مدیره»، «زندگی از نو»، «گرانباری» و «سارقین روح» فهرست سریال‌های جدید شبکه پنج سیماست که بزودی در مرحله تولید قرار خواهند گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، «بچه مهندس» با تهیه‌کنندگی سعید سعدی و کارگردانی علی غفاری، «هیات مدیره» با تهیه‌کنندگی مهران رسام و کارگردانی مازیار میری، «زندگی از نو» با تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی علی‌محمد قاسمی، «گرانباری» با تهیه‌کنندگی هومن کبیری و کارگردانی احسان عبدی‌پور و «سارقین روح» با تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی و فرهاد نجفی بزودی آماده کلید خوردن و تصویربرداری خواهند بود.

گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما، همچنین سریال‌های «بازگشت»، «پاییز تنهایی»، «روزهای خوش»، «چهره به چهره»، «حکم»، «لاک قرمز» و «شبگرد» را در مرحله نگارش دارد و دو مجموعه «کارگاه شماره 48» و «سپیده» از این دست آثار هستند که متن‌هایش تمام شده است.

این گروه در حال حاضر دو مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» با تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان و «پاهای بی‌قرار» با تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی منوچهر هادی را در مرحله تولید و تصویربرداری دارد.

نظر شما