شناسهٔ خبر: 22054219 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

استاندار کرمانشاه:

راه‌آهن کرمانشاه؛ نيازمند تأمين اعتبارات جديد

صاحب‌خبر -

 کرمانشاه - نوروزي

استاندار کرمانشاه گفت: طرح راه‌آهن کرمانشاه براي ادامه کار خود نيازمند تأمين اعتبارات جديد است.

به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري کرمانشاه هوشنگ بازوند در حاشيه بازديد از پروژه راه‌آهن کرمانشاه اظهار داشت: پروژه راه‌آهن کرمانشاه داراي چند مشکل نه چندان حاد است که پس از حل اين موارد پروژه به بهره‌برداري مي‌رسد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: مديريت ارشد استان با دقت روند اجراي پروژه راه‌آهن کرمانشاه را پيگيري کرده و با تمام توان براي حل مشکلات و موانع موجود تلاش مي‌کند.

وي گفت: حدود 45 تا 50 کيلومتر از مسير راه آهن نيازمند بالاست‌ريزي است که اين بخش اکنون در حال انجام است.

بازوند با ذکر اين موضوع که پس از بالاست‌ريزي بايد عمليات زيرکوبي انجام شود افزود: تعداد دستگاههاي زيرکوب در کشور اندک هستند و عموماً در اختيار خطوط ريلي فعال و در دست بهره‌برداري قرار دارند که اين دستگاهها را پس انجام هماهنگي‌هاي لازم تهيه مي‌کنيم.

وي عنوان کرد: مرحله بعدي کار، انجام جوشکاري بين ريلها است که البته اين بخش از کار منافاتي با بهره‌برداري از پروژه ندارد.

بازوند گفت: پروژه راه‌آهن کرمانشاه براي ادامه کارها نيازمند تأمين اعتبارات مالي جديد است.

استاندار کرمانشاه بيان کرد: در تلاش هستيم اين مراحل کاري هر چه زودتر به انجام برسد و پروژه در سريع ترين زمان ممکن به بهره‌برداري برسد تا کرمانشاهي‌ها از مزاياي اين پروژه ارزشمند، بهره‌مند شوند.بازوند گفت: به زودي نشستي با حضور معاون وزير راه و شهرسازي تشکيل مي‌شود که در اين نشست پيرامون طلب‌هاي قبلي پيمانکار و اعتبارات موردنياز پروژه براي ادامه کار تصميم‎گيري مي‌شود.

نظر شما