شناسهٔ خبر: 21964902 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 احضار 4 مديرعامل ليگ برتري به کميته اخلاق

کميته اخلاق فدراسيون فوتبال، چهار مديرعامل باشگاه‌هاي ليگ برتري را به اين کميته احضار کرد.

به گزارش ايسنا، در راستاي مقابله و مبارزه با فساد و دلالي غير قانوني بازيکنان فوتبال، کميته اخلاق فدراسيون فوتبال چهار تن از مديران عامل باشگاه‌هاي ليگ برتر را که بازيکنان خود را از طريق دلال‌هاي ناشناس و از طريق‌ واسطه‌هاي مساله‌دار و کارچاق‌کن خريداري کرده‌اند، به کميته اخلاق احضار کرد.

تعدادي از اين واسطه‌هاي مساله‌دار در محاکم قضايي داراي سابقه هستند و اين موضوع حساسيت کميته اخلاق فدراسيون فوتبال را براي بررسي اين پرونده بيشتر کرده است.

اعتراض شديد کاپيتان تراکتور به حکم محروميتش

کاپيتان تيم تراکتورسازي نسبت به حکم محروميتش از سوي کميته اخلاق اعتراض کرد.

مهدي کياني که چند روز قبل با عارف آغاسي درگيري پيدا کرد و کار به زخمي شدن مدافع جوان با چاقو کشيده شد، از سوي کميته اخلاق محروم شده است. کياني قرار است با حضور در کميته اخلاق توضيحاتش را به مسئولان اين کميته ارائه دهد، اما به حکم محروميت و صادر شدن زودهنگام اين حکم اعتراض دارد.

کياني در واکنش به محروميتش گفت: «مي‌گويند که ما فعلاً محروم هستيم، اما مگر قتل کرديم؟ طرف قتل مي‌کند و چهار ماه بعد حکمش مي‌دهند، ولي در قضيه ما همان روز حکم دادند. مگر کسي آنجا بود و ديد که چه اتفاقي افتاد که به اين زودي هم حکم دادند؟»

نام نويسي 10 نفر براي رياست فدراسيون بوکس

در پايان زمان ثبت نام کانديداها براي مجمع رياست فدراسيون بوکس 10 نفر نام نويسي کردند.

با اتمام زمان ثبت نام و نام نويسي اشخاص براي کانديدا شدن در مجمع انتخابات رياست فدراسيون بوکس، اسامي نهايي اين افراد مشخص شد.افشين داوري، روح الله حسيني، حسين ثوري، حسين فشي، دلاور صيامي، بهزاد کتيرايي، بدرالملوک کهرنگي، حميد توحيدي، علي کريمي فيروزجايي و فرهاد نيکوخصال کانديداهاي تصدي رياست فدراسيون بوکس هستند.

آمدن جردن باروز به ايران منتفي شد

دارنده پنج مدال طلاي جهان و المپيک در ليگ ايران شرکت نخواهد کرد.

مسئولان تيم کشتي آزاد بيمه رازي، قهرمان ليگ کشتي ايران چند روز پيش اعلام کردند که موافقت اوليه جردن باروز آزادکار وزن 74 کيلوگرم آمريکا و دارنده پنج مدال طلاي جهان و المپيک را براي حضور در اين تيم جلب کرده اند و قرار است اين کشتي‌گير شاخص براي اين تيم در رقابت‌هاي کشتي آزاد باشگاه‌هاي جهان که در کاشان برگزار مي‌شود به روي تشک برود.

اما پس از مذاکرات برگزار شده ميان دو طرف در نهايت توافق بين باروز و تيم بيمه رازي حاصل نشد و به اين ترتيب حضور اين کشتي‌گير شاخص آمريکايي که محبوبيت زيادي نيز در ايران دارد در تيم بيمه رازي منتفي شد.

آبهاي آرام قهرماني آسيا - چين

دو بانوي ايراني راهي فينال شدند

2 بانوي ملي‌پوش کاياک ايران در مسابقات قهرماني آسيا به فينال 200 متر راه يافتند.

در ادامه مسابقات آبهاي آرام قهرماني آسيا که به ميزباني چين در حال برگزاري است، نمايندگان ايران در دور نيمه نهايي 2 ماده به مصاف حريفان رفتند.

هيوا افضلي در کانوي يکنفره 200 متر بانوان بزرگسالان با قرارگيري در رده نخست راهي فينال شد. در کانوي يکنفره 200 متر بانوان جوانان سارا درختي اول شد و به فينال راه يافت.

درخواست رونالدو براي استخدام دخه‌آ

کريس رونالدو از رئالي‌ها خواست براي استخدام دخه‌آ تلاش کنند.

يک گزارش انتشاريافته از درخواست خريد گلر ملي‌پوش و اسپانيايي منچستريونايتد توسط فوق‌ ستاره پرتغالي‌ها رئالي حکايت دارد.

روزنامه ديلي‌ميرر در گزارشي از خواسته کريس رونالدو براي جذب يک گلر درجه يک و با کلاس جهاني خبر داد.

اين نشريه عنوان کرد اعجوبه پرتغالي در محفلي خصوصي از روساي باشگاه درخواست کرده هر چه سريع‌تر مقدمات انتقال داويد دخه‌آ را به مادريد فراهم کنند.رونالدو تصور مي‌کند تيمش به گلري توانمندتر از کيلور ناواس نيازدارد.

در اين مورد همچنين برخي مطبوعات محلي عنوان کرده‌اند «کپا آريستابالاگا» گلر 23 ساله اتلتيک بيلبائو گزينه ديگر دروازه‌باني رئالي‌ها است.

دخه‌آ با شياطين سرخ اولدترافوردي تا سال 2019 قرارداد دارد.

قرعه‌کشي هندبال جام باشگاه‌هاي آسيا

نفت و گاز گچساران حريفانش را شناخت

حريفان نماينده هندبال ايران در آسيا مشخص شدند.

قرعه‌کشي بيستمين دوره رقابت‌هاي هندبال جام باشگاه‌هاي آسيا که با حضور 10 تيم از 29 آبان تا 9 آذر ماه به ميزباني حيدرآباد هند برگزار مي‌شود، انجام شد و نفت و گاز گچساران حريفان خود را در اين مسابقات شناخت. گروه‌بندي رقابت‌هاي هندبال جام باشگاه‌هاي آسيا به شرح زير است:

گروه A: النور عربستان، الدوهيل قطر، نفت‌وگاز گچساران ايران، شارجه امارات و مسقط عمان

گروه B: نماينده هند، الاهلي قطر، پاختاکور ازبکستان، النجمه بحرين و الشرطه عراق

نظر شما