شناسهٔ خبر: 21586905 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

صاحب‌خبر -
  • متأسفانه در شهرستان بهارستان استان تهران بخش گلستان، ساخت‌وساز غیرمجاز و بدون پارکینگ افزایش پیدا کرده است. لطفا مسئولان فرمانداری و استانداری به این موضوع رسیدگی کنند.
  • ایستگاه اتوبوس یا محل بی‌خانمان‌ها: هر روز صبح که با اتوبوس شرکت واحد فاصله چهارراه مخبرالدوله تا میدان هفتم‌تیر، از خیابان شهید مفتح، عبور می‌کنم، عده‌ای را در ایستگاه‌های اتوبوس می‌بینم که روی نیمکت‌های ایستگاه خوابیده‌اند. چرا بی‌خانمان‌ها شناسایی و ساماندهی نمی‌شوند؟ 

از مسافران

  •  جاده‌های ناایمن: حوادث ناگواری که برای عده‌ای از دانش‌آموزان اتفاق افتاد، اولین‌بار نیست و احتمالا آخرین‌بار هم نخواهد بود. رانندگی در جاده‌های ناایمن باعث حوادث ناگوار رانندگی جاده‌ای شده است. مسئولان باید برای رفع چنین حوادثی، چاره‌ای اساسی بیندیشند. 

علی از تهران

  • درخواست از ستاد هدفمندی یارانه‌ها: این‌جانب کارگر عکاسی‌ام، اما به دلیل مشکلاتی که برایم ایجاد شد، مدت‌هاست بی‌کارم؛ بااین‌حال مدت‌هاست یارانه خانواده چهارنفره ما قطع شده است. مستأجر و بدهکارم، به وزارت کار هم رفتم و فرم مربوط به برقراری مجدد یارانه‌ را هم تکمیل کرده و تحویل داده‌ام، اما از یارانه خبری نیست. لطفا این پیام را چاپ کنید بلکه ستاد هدفمندی یارانه‌ها نسبت به برقراری یارانه ما اقدام کند. با تشکر

ناصر عرب‌یارمحمدی از تهران

  • گلایه از پرداخت سود سهام عدالت: افرادی که قدرت پرداخت مبالغ تعیین‌شده برای دریافت سود سهام عدالت را ندارند، تکلیفشان چیست؟ آیا حتما باید مبلغ مربوطه را اینترنتی به حساب مربوطه پرداخت کنند؟ 

رضا از تهران

  • گلایه از شرکت مخابرات: دو روز متوالی اینترنت ما واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، کوچه رازی شرقی، پلاک 1، قطع بود. هرچه با شماره‌تلفن 2020، رسیدگی به مشکلات مشترکان ADSL، تماس گرفتیم کسی پاسخ‌گو نبود! این است معنای خدمات‌رسانی به متقاضیان و مشترکان اینترنت مخابرات؟ 

عرفان از تهران

نظر شما