شناسهٔ خبر: 21565292 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

آلمان هم از فدراسیون شکایت کرد‌!

شایعه شکایت آلمان از فوتبال ایران

پرونده‌های مالی ایران در کمیته انضباطی فیفا یکی یکی رو می‌شود. بعد از پرونده طارمی و محکومیت سنگین برای پرسپولیس و این بازیکن، شنیده می‌شود پرونده بعدی برای فدراسیون فوتبال است. قرار بود امسال استقلال و پرسپولیس دربی دوستانه‌ای را در کشور آلمان و در شهر بیله‌فلد برگزار کنند، ولی مسابقه لغو شد.

صاحب‌خبر -

آلمانی‌ها حتی برای بازی بلیت‌فروشی کردند، ولی در نهایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد بازی انجام نمی‌شود. استقلال در این میان به برگزار‌کننده مسابقه گفت، مشکلی برای برگزاری بازی نداشته، ولی پرسپولیسی‌ها فدراسیون را همراهی کردند. آلمانی‌ها وقتی دیدند شرایط این‌گونه است، تصمیم گرفتند از فدراسیون فوتبال به صورت رسمی به فیفا شکایت کنند. شنیده می‌شود، آنها با استخدام یک تیم زبده این پرونده را به فیفا برده‌اند.

نکته این جاست که آلمانی‌ها نفوذ بسیار زیادی در فیفا دارند و به احتمال زیاد خیلی ساده علیه فدراسیون فوتبال رای می‌گیرند. آنها در تلاش هستند تا غرامتی 500 هزار یورویی از فدراسیون فوتبال بگیرند و اگر بتوانند از کمیته انضباطی فیفا جواب بگیرند، این غرامت می‌تواند برای فوتبال ایران در سال جام جهانی بسیار سنگین و کمرشکن باشد!

نظر شما