شناسهٔ خبر: 21565154 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

امید پرسپولیس به رضایت ریزه

محرومیت مهدی طارمی و پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات ابلاغ شده و خیلی از کارشناسان حقوقی که این پرونده را دیده‌اند، روی این نکته اتفاق نظر دارند که بعید است حکم صادر شده تغییر کند. با این حال از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مکاتبات با باشگاه ریزه اسپور ترکیه آغاز شده و ظاهرا قرار است سرخ‌پوشان 789 هزار یوروی در نظر گرفته شده را مستقیما به ترکیه‌ای‌ها بدهند و یک جورهایی سبیلشان را چرب کنند. آنها هم بی‌خیال شکایتشان شوند و محرومیت‌ها بخشیده شود. قرمزها در حال بررسی این راه‌حل هستند که البته بعید است به برگرداندن رای فیفا منجر شود. با این حال چه رای فیفا برگردد و چه برنگردد، پرسپولیسی‌ها باید رقم مشخص شده را پرداخت کنند و اگر این اتفاق نیفتد، بدون شک خطر کسر امتیاز و حتی سقوط به دسته پایین‌تر این تیم را تهدید خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

وکیل طارمی، مقصر شماره یک

مدیران باشگاه پرسپولیس به صورت غیرمستقیم، مشغول تقسیم تقصیرات درباره محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن در پنجره نقل و انتقالات هستند و البته کمترین سهم را برای خودشان در نظر گرفته‌‌اند، اما آنها اعتقاد دارند بالاترین تقصیر به گردن وکیل طارمی است. او بارها گفته بود، نباید نگران محرومیت طارمی و جریمه باشگاه بود، زیرا باشگاه ریزه اسپور تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند برنده این پرونده باشد. با این حال، فیفا در اولین و تنها حکم خود، باشگاه ریزه اسپور را برنده این پرونده اعلام کرد تا ادعای وکیل طارمی نادرست از آب دربیاید.

ترکاشوند: پول نداریم، اما امیدواریم

محمد ترکاشوند، رئیس کمیته نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس که همزمان معاون اقتصادی این باشگاه است، درباره پرونده محرومیت این باشگاه و مهدی طارمی به ما گفت: رای سختگیرانه‌ای علیه ما صادر شده است. ما این رای را قبول نداریم و تلاش می‌کنیم آن را خنثی کنیم. هیچ پولی هم نداریم که بابت جریمه این رای بپردازیم، اما امیدواریم با اسناد بیشتری که در اختیار فیفا و دادگاه CAS قرار می‌دهیم، برنده این پرونده باشیم. از سوی دیگر، امیدواریم به ما بودجه‌ای از سمت دولت یا مجلس شورای اسلامی داده شود.

نظر شما