شناسهٔ خبر: 21562199 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 معماي يک ميليارد و 600 ميليون توماني هدايتي

ماجراي محروميت مهدي طارمي به دليل شکايت باشگاه ريزه اسپور ابعاد تازه اي پيدا کرده است.

بعد از اينکه اعلام شد مهدي طارمي و باشگاه پرسپوليس به خاطر شکايت باشگاه ريزه اسپور ترکيه توسط فيفا دچار محروميت سنگين شده‌اند، حالا ابعاد تازه‌اي از داستان حضور طارمي و رضاييان در ترکيه و بازگشت‌شان به ايران آشکار شده است.

در تازه‌ترين داستان، يکي از نزديکان حسين هدايتي پستي را در صفحه اينستاگرامش منتشر کرده که بسيار قابل تامل است.

اين شخص ادعا کرده که در قضيه بازگشت طارمي و رضاييان از ترکيه، عابربانک سابق پرسپوليس مبلغ يک ميليارد و 600 ميليون تومان را به عنوان پول رضايت نامه باشگاه ريزه اسپور به اين 2 بازيکن پرداخت کرده تا مشکلي آنها و باشگاه پرسپوليس را تهديد نکند. اين شخص حتي مدعي شده که رسيد اين پرداخت هم موجود است.

حالا سوال اينجاست که اگر واقعا اين پول به اين 2 بازيکن پرداخت شده و آنها هم پول را به باشگاه ترکيه‌‌اي داده‌اند پس چرا باشگاه ريزه اسپور شکايت خود را از طارمي و باشگاه پرسپوليس دنبال کرده تا کار به محروميت سنگين باشگاه پرسپوليس و مهدي طارمي ختم شود؟

اينجا 2 مسئله و سوال پيش مي‌آيد، يکي اينکه آيا طارمي و رضاييان پول هنگفت دريافتي را به باشگاه ترکيه‌اي داده‌اند؟

واقعا اگر چنين مبلغي براي جلب رضايت به باشگاه ترکيه‌اي به طارمي و رضاييان پرداخت شده چرا فيفا حکم به محروميت سنگين باشگاه پرسپوليس و مهدي طارمي داده؟

مسلما در اين مسئله ابتدا مهدي طارمي و بعد باشگاه پرسپوليس بايد پاسخگو باشند تا معلوم شود تکليف اين مبلغ هنگفت چه شده است.

شوک بزرگ به آبي پوشان

استقلال در آستانه حذف از آسيا؟

تيم استقلال ممکن است از گردونه رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا حذف شود.

به گزارش خبرآنلاين، روز هفتم مهرماه آخرين زمان تحويل مدارک باشگاهها براي کسب مجوز حرفه اي است و 5 روز پس از آن راي نهايي از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام مي شود. در واقع مشخص مي شود کدام باشگاه ايراني مي توانند مجوز حرفه اي بگيرند.

در حال حاضر باشگاه استقلال نتوانسته پرونده هاي مالي خود را با موفقيت ببندد و گزارشي که افتخاري درباره وضعيت مالي اين باشگاه در 90 داد، باعث شد تا دردسرهاي تازه اي برايشان درست شود. شنيده مي شود پس از حرف هاي افتخاري و البته توفيقي، مسئول نقل و انتقالات اين باشگاه، بازيکنان باز هم به Afc نامه زده اند که پولشان را نگرفته اند. به همين جهت حذف استقلال از ليگ قهرمانان گويا تا حدود زيادي قطعي شده است. البته بايد ديد در روزهاي آينده مسئولان استقلال چه تمهيداتي را براي جلوگيري از اين فاجعه در نظر مي گيرند.

دردسر منصوريان بعد از جدايي

احضار به کميته اخلاق

عليرضا منصوريان سرمربي سابق استقلال به کميته اخلاق فدراسيون فوتبال احضار شد. منصوريان پس از ديدار استقلال برابر ذوب‌آهن در نشست خبري به مدت 90 دقيقه درباره مسائل مختلفي که مانع از نتيجه گيري استقلال در اين فصل شد، صحبت کرد. او همزمان با استعفا از هدايت استقلال، برخي از ارکان فدراسيون فوتبال مانند محمدرضا ساکت را به باد انتقاد گرفت و عنوان کرد که «از او نمي‌گذرد.» اظهارات منصوريان بعد از بازي، منجر به احضار او از سوي کميته اخلاق فدراسيون فوتبال شده و مربي استقلال بايد به زودي در جلسه اين کميته حاضر شود.

بانوان ايراني، همچنان پشت درهاي بسته

زنان عربستاني هم وارد استاديوم شدند

جشن روز ملي عربستان در حالي برگزار شد که براي اولين بار زنان عربستاني اجازه حضور در ورزشگاه را پيدا کردند. آنها در اين جشن در کنار ديگر اعضاي خانواده شان در ورزشگاه حضور داشتند و در اين جشن ملي شرکت کردند. اين اتفاق در حالي افتاد که در هفته هاي اخير، موضوع ممنوعيت ورود زنان ايراني به ورزشگاه، تبديل به سوژه اصلي فوتبال ايران شده بود.

هشدار نصيرزاده ؛

خطر سقوط به دسته پايين تر پرسپوليس را تهديد مي کند

کارشناس سرشناس مسائل حقوقي فوتبال به باشگاه پرسپوليس توصيه کرده ظرف مدت تعيين شده توسط فيفا،خسارت باشگاه ريزه اسپور را پرداخت کنند و گرنه سرنوشت خوبي در انتظار اين باشگاه نخواهد بود. نصيرزاده به تسنيم گفته:" الان مدت زمان يک ماهه براي پرداخت خسارت وجود دارد که اگر بعد از اين مدت پرداخت نشود پرونده به کميته انضباطي فيفا مي‌رود. آنجا مسئول دبيرخانه، نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس مي‌زند که شما باز هم سه هفته مهلت داريد که بدهي را پرداخت کنيد، در غير اين‌صورت با برخورد ما مواجه خواهيد شد. برخورد آنها ابتدا کسر 3 تا 12 امتياز و در مرحله بعد سقوط به دسته پايين‌تر است."

نظر شما