شناسهٔ خبر: 21557204 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

صادقی فر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو:

ما به تمام دانشجویان متقاضی، خوابگاه ارائه می‌دهیم/ هر دانشجویی مشکل دارد به معاونت فرهنگی مراجعه کند

معاون فرهنگی- دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: هرچند ما در دفترچه انتخاب رشته اعلام کرده بودیم که خوابگاه ارائه نخواهیم داد؛ اما باز هم برای رفاه حال دانشجویان ما خوابگاه اهل بیت را اجاره کرده‌ایم و بخشی از هزینه‌های آن را هم می‌پردازیم.

صاحب‌خبر -
صادقی فر، معاون فرهنگی- دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، توضیحاتی در مورد وضعیت خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه علم پزشکی ایلام ارائه داد و گفت: ما به تمام دانشجویان متقاضی، خوابگاه ارائه می‌دهیم.

وی اضافه کرد: هرچند ما در دفترچه انتخاب رشته اعلام کرده بودیم که خوابگاه ارائه نخواهیم داد؛ اما باز هم برای رفاه حال دانشجویان ما خوابگاه اهل بیت را اجاره کرده ایم و بخشی از هزینه‌های آن را هم می‌پردازیم.

صادقی فر در خصوص خوابگاه‌های مشارکتی و مشکلات دانشجویان تصریح کرد: هر دانشجویی که برای گرفتن خوابگاه مشکل دارد به بنده مراجعه کند تا در هزینه به وی تخفیف یا قسط بندی کنم و یا اینکه وی را به خوابگاه کوثر که دولتی است، منتقل کنم.

گفتنی است، یکی از دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، گفت: دانشجویان این دانشگاه برای گرفتن خوابگاه به شدت دچار مشکل شده اند. الان هزینه‌ گرفتن خوابگاه با اجاره کردن یک منزل مسکونی در سطح شهر ایلام برابر است.

این دانشجوی معترض ادامه داد: مسئولین دانشگاه دختران خوابگاهی را چند ساعت به بهانه‌ گرفتن هزینه‌ خوابگاه پشت درب نگاه داشته اند.

وی عنوان کرد: این اقدام دانشگاه غیرقانونی است و دانشجویان تا پایان ترم برای پرداخت هزینه خوابگاه زمان دارند.

لازم به ذکر است، گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو در چند هفته اخیر به طور مرتب پیگیر حل مشکلات خوابگاهی دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی ایلام بوده است.

نظر شما