شناسهٔ خبر: 21547213 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کونته: موراتا فوق العاده بی‌نقص بازی کرد

سرمربی چلسی از پیروزی پر گل در زمین استوک سیتی ابراز خوشحالی کرد و عملکرد مهاجم گران‌قیمت خود را ستود.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ساکرنت، چلسی دیشب (شنبه) موفق شد با درخشش آلوارو موراتا، مهاجم سال قبل رئال مادرید ۴ بر صفر استوک سیتی را شکست دهد. در این بازی موارتا توانست هت‌تریک کند تا به صدر جدول گلزنان لیگ برتر صعود کند.

آنتونیو کونته بعد از پایان این بازی با تمجید از آلوارو موراتا، گفت‌: این بازیکن بی‌نقص بازی کرد. موراتا در هر دو نیمه انتظارات من را کاملا برآورده کرد. از داشتن چنین مهاجمی در تیم به خودم می‌بالم. با این حال من هنوز معتقدم موراتا می‌تواند پیشرفت کند و بهتر از این هم بشود. موراتا بازیکن بسیار خوبی است و شخصیت بسیار خوبی دارد. او از آن دسته از مردانی است که وقتی شما دختر داشته باشید دوست دارید دخترتان را به او بدهید. من از پیشرفتی که موراتا در این چند هفته‌ داشته است کاملا ابراز رضایت می‌کنم و امیدوارم که او بتواند بهتر از این هم شود.

سرمربی چلسی در پایان صحبت‌های خود با تمجید از حمایت هواداران گفت‌: از هوادارانی که در کنار ما بودند تشکر می‌کنم. آنها تیم را به خوبی حمایت کردند و من خیلی از موفقیت تیمم را به خاطر حمایت هوادارانی می‌دانم که ما را تنها نگذاشتند.

چلسی باید چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکومادرید برود و در ادامه‌ در هفته‌ هفتم لیگ برتر انگلیس در جدالی حساس با منچسترسیتی دیدار کند.

نظر شما