شناسهٔ خبر: 21527279 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

غلامرضا کاتب: ماهیت برجام با گستاخی ترامپ زیرسوال‌نمی‌رود

عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ماهیت برجام، به عنوان دستاورد مهم سیاست خارجی دولت تدبیر و امید، با گستاخی ترامپ و نقض یک کشور زیرسوال نمی رود.

صاحب‌خبر -
غلامرضا کاتب عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به نطق ترامپ در سازمان ملل گفت: گستاخی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به ایران اسلامی نشان‌دهنده شکست راهبردهای استکبار جهانی در خاورمیانه و نشانه ضعف و سستی است. 

به گزارش نامه نیوز، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: گستاخی های آمریکا با روی کارآمدن دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور بیش از پیش آشکار شد و شیطان بزرگ چهره واقعی و رویکرد ایران‌ستیزی خود را به جهانیان نشان داد. 

کاتب افزود: ایران اسلامی با اقتدار و اتحاد در مسیر حقانیت و اقتدار برای افزایش روزافزون رونق اقتصادی گام برمی دارد و تحرکات هیچ کشور بیگانه ای نمی تواند به عزت و سربلندی ایران اسلامی خدچه وارد کند. 

عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به گستاخی ترامپ در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران را باور داشته و با اقتدار توطئه های دشمنان نظام را خنثی می کنند. 

وی تصریح کرد: برای آنکه تحریم های ناجوانمردانه آمریکا علیه ایران اسلامی بی‌تاثیر باشد، منویات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی هرچه زودتر در کشور عملیاتی کرد. 

وی خاطرنشان کرد: دولتمردان ایران اسلامی با اطاعت از منویات رهبر انقلاب تمامی توطئه های دشمنان نظام را خنثی می کنند و باید با عقلانیت و اتحاد جواب یاوه‌گویی های آمریکا را داد. 

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی روزگذشته بعد از اقامه نماز جمعه، با راهپیمایی با شکوه، بار دیگر با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و این وحدت برای خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی غرورآفرین است. 
 

نظر شما