شناسهٔ خبر: 21519074 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

فرسودگي 22 درصد از ناوگان تاکسيراني شهري اروميه

صاحب‌خبر -

 اروميه- يزدان پناه

وي، تاکيد کرد: رانندگاني که در اين طرح ثبت‎نام نکنند اجازه تردد به تاکسيهاي آنها در سطح شهر داده نمي‎شود و درصورت تردد توسط پليس راهور اعمال قانون مي‎شوند.

وي گفت: تعويض ناوگان شهري تا سال 83 اجباري بوده اما در شهر اروميه تا سال 86 اين کار انجام شده و از پيشتازان در نوسازان ناوگان تاکسيراني در کشور هستيم.

معصوم‎زاده افزود: درصورت عدم مراجعه و ثبت‎نام، عواقب بعدي به عهده راننده مي‎باشد.وي، درخصوص ساماندهي خودروهاي شخصي در سطح شهر ادامه داد: خودروهاي شخصي در سطح شهر ساماندهي شده و برخي از آنها با پلاک مشخص مشغول فعاليت بوده و بخش ديگر در آژانسهاي مسافربري فعاليت مي‎‌کنند.

وي بزرگترين دغدغه تاکسيراني را مقابله با خودروهاي شخصي غيرمجاز خواند و تصريح کرد: در حال حاضر درصورت مشاهده خودروهاي شخصي مسافرکش غيرمجاز آنان جريمه مي‌شوند اما اين کافي نيست و براي جلوگيري از اين کار در حال پيگيري طرحي هستيم که طبق آن بايد اين خودروها به پارکينگ منتقل شوند.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري اروميه، با تشريح جزئيات اين مسئله گفت: برخي خودروهاي مسافرکش متعلق به اروميه نبوده و از شهرهاي اطراف همچون نقده، سلماس و يا خوي هستند که صبح به اروميه آمده و بعد از اتمام کار، شبانه به شهر خود بر‌مي‌گردند.وي، درخصوص مجهز شدن ناوگان تاکسيراني به تاکسيمتر گفت: در حال انجام جلسات و تشکيل کارگروههاي مختلف مي‎باشيم و از ماه آينده نسبت به مجهز نمودن ناوگان تاکسيراني به تاکسيمتر و جي‎پي‎اس اقدام خواهد شد.

نظر شما