شناسهٔ خبر: 21468198 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

توضيحات مرد جنجالي استقلال درباره اتفاقات نود

ملکي: فهميدم دفاع کردنم از منصوريان اشتباه بود

صاحب‌خبر -

اکبر عباسي ملکي، عضو هيات مديره استقلال که در برنامه نود با عليرضا منصوريان بر سر اتفاقات اخير اين باشگاه جدال لفظي داشت، با 2 کاپيتان اين تيم به صحبت پرداخته است.البته شايد تا قبل از اينکه اين عضو هيات مديره روي خط برنامه نود بيايد، خيلي از هواداران او را نمي شناختند. با اين حال صحبت هايي از ملکي مطرح شد که براي هواداران اين تيم شوکه کننده بود. صحبت هاي اکبر عباسي ملکي با ورزش سه بدين ترتيب است:

فقط به خاطر دلم به استقلال آمدم

باور کنيد من فقط به خاطر دلم به استقلال آمدم وگرنه تا به حال پست هاي خيلي بزرگتر از اين داشته ام. من جزو بنيانگذاران ورزش در سيستم بانکي بودم. همچنين کشتي و دووميداني روستايي را بين سال هاي 70 تا 76 راه اندازي کردم. به همين خاطر آقاي هاشمي طبا به من حکم مشاور خودش را داد. انتخاب من به عنوان عضو هيات مديره استقلال نيز براي اين بود که در کارهاي اقتصادي بتوانم به باشگاه کمک کنم. سابقه زيادي در امور اقتصادي دارم اما شما يک نفر را پيدا کنيد تا بگويد من يک ورق را به ناحق جابجا کرده باشم.

سابقه مرا از قديمي هاي ورزش بپرسيد

من چون يک استقلالي هستم، عاشقانه قبول کردم به استقلال بيايم تا انشاالله بتوانم راه اندازي بخش اقتصادي را با کمک ديگر دوستان انجام دهم. من با خيلي از فوتباليست هاي قديمي و ورزشکاران ديگر رشته ها ارتباط نزديک داشتم. از قديمي ها سابقه مرا بپرسيد. عضو هيات رييسه فدراسيون دووميداني بودم و کفاشيان مرا خوب مي شناسد. در زمان طالقاني هم در فدراسيون کشتي بودم. مدتي نيز در هيات تهران واليبال حضورداشتم.

نظرسنجي نشان داد مقصر کيست

به نظرم نيازي نيست من صحبتي درباره اينکه مقصر نتايج ضعيف استقلال کيست، انجام دهم. نظرسنجي برنامه نود نشان داد که چه کسي مقصر است. آنهايي که در اين نظرسنجي شرکت کردند، هوادار استقلال بودند و آنها بيشترين راي را به کادرفني دادند. همين هواداران مشخص کردند که چه کسي مقصر اين وضعيت است.

براي گفتن حقايق روي خط آمدم

من فقط به اين خاطر روي خط برنامه آمدم که در برنامه اسم مرا بردند. بايد مشخص مي شد اتفاقاتي که بين من و منصوريان و افتخاري در جلسه شنبه رخ داده، چه چيزي بوده است. من به خاطر آرامش تيم به هيچ وجه مصاحبه نمي کنم. الان هم قصد ندارم به خيلي از مسائل بپردازم چون معتقدم بايد آرامش داشته باشد. در اين چند ماه نيز با درخواست خبرنگاران عزيز مصاحبه نکردم.

مشکلي با رحمتي و جباري ندارم

مهدي رحمتي و مجتبي جباري جزو سرمايه ها و شناسنامه باشگاه هستند. من مشکلي با آنها ندارم. با هردوي آنها صحبت کردم و فهميدم که هيچ ناراحتي وجود ندارد. فکر مي کنم صحبت هاي برنامه 90 خيلي حقايق را مشخص کرد.

کاپيتان ها به تيم برمي گردند

مجتبي جباري در تمرين حاضر شده است و از اين موضوع خيلي خوشحال هستم. مهدي رحمتي نيز فعلا کمي درگير بيماري پدرش است و به زودي برمي گردد. او جزو سرمايه هاي باشگاه است و بعد از بازي با ذوب آهن مشکل او نيز حل مي شود.

درباره منصوريان اشتباه مي کردم

من در اين 2 ماه مدافع آقاي منصوريان در هيات مديره بودم؛ آن هم به واسطه اينکه معتقدم تغيير سرمربي نبايد به اين سرعت انجام شود. من اعتقاد دارم بايد به مدير و مربي فرصت داد اما مثل اينکه اشتباه مي کردم.

نظر شما