شناسهٔ خبر: 20028860 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رجبی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجو:

ایران با حمایت از جبهه مقاومت باعث شد مسلمانان از مقاصد شوم آمریکا و اسرائیل آگاه شوند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور گیلان گفت: ایران با حمایت خود از جبهه مقاومت و کشورهای درگیر گروه‌های تروریستی و تکفیری در منطقه در مقابل تکفیری‌ها جریانی را ایجاد کرد تا بسیاری از مسلمانان از خواب غفلت بیدار شوند.

صاحب‌خبر -

 

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

رجبی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص برپایی راهپیمایی روز قدس گفت: یکی از مهم ترین عوامل تشکیل گروه های تکفیری و تروریستی از جمله داعش در منطقه تفرقه و درگیر کردن مسلمانان با یکیدیگر وغفلت از مسئله مهم فلسطین و رژیم غاصب صهیونیستی توسط کشورهای مسلمان و سازمان های بین المللی و همچنین حامیان حقوق بشر وافکار عمومی جهان از رویداد به عنوان یکی از فاجعه بار ترین تجاوز ها به کشورهای منطقه درطول تاریخ است.

 

وی افزود: این سبب می شود اسرائیل غاصب به فعالیت های ضد انسانی و کشتار علیه مردم بی گناه فلسطین بدون هیچ ترس وابایی ادامه دهد وهیچ گوش شنوایی نباشد تا فریاد ظلم ستیزی و استمداد مردم مظلوم فلسطین را بشنود وبه یاری آنان بشتابد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گیلان  تصریح کرد: قطعا آمریکا به عنوان اصلی ترین ومهم ترین شریک اسرائیل دراین جنایات و کشتارها از تشکیل گروه های تروریستی وتکفیری همچون داعش استقبال وحمایت می کند تا نه تنها موضوع فلسطین به عنوان مهم ترین رویداد در منطقه به فراموشی سپرده شود؛ بلکه بوسیله این گروه ها به اهداف شوم خود درمنطقه دست یابد که البته تا کنون با مقاومت برخی از کشورهای مسلمان منطقه ازجمله جمهوری اسلامی ایران نه تنها نتوانسته به این اهداف شوم دست یابد؛ بلکه خسارت های سنگینی را نیز متحمل شده است.

 

رجبی ادامه داد: درواقع ایران با حمایت خود از جبهه مقاومت و کشورهای درگیر گروه های تروریستی و تکفیری ازجمله عراق وسوریه ودفاع از حرم ائمه معصومین و اماکن مقدسه درمنطقه درمقابل تکفیری ها جریانی را ایجاد کرد تا بسیاری از مسلمانان از خواب غفلت بیدار شوند واز پشت پرده مقاصد شوم آمریکا واسرائیل درمنطقه آگاه شوند وعزم خود را برای مقابله با آنها جذب کنند و تا نابودی کاملشان دست از مبارزه برندارند.

 

وی خاطرنشان کرد: این جریان بیداری تا جایی بود که حتی کشور غیر مسلمان همچون روسیه هم از مقاصد شوم آمریکا واسرائیل در منطقه احساس خطر کرد و پا به عرصه مبارزه با تکفیری ها گذاشت.

 

 

نظر شما