شناسهٔ خبر: 19599706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

امیری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو خبرداد

۸ خرداد؛ آخرین مهلت ثبت نام در نهمین دوره طرح ولایت استان گلستان

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی گلستان در خصوص نهمین دوره طرح ولایت استان گفت: ثبت نام این دوره از ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز شده و دانشجویان تا هشتم خردادماه جاری فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشگاه‌های سراسر استان جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

 اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در خصوص نهمین دوره طرح ولایت استان گلستان گفت: ثبت نام این دوره از ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز شده و دانشجویان تا هشتم خردادماه جاری فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشگاه های سراسر استان گلستان جهت ثبت نام اقدام کنند. 


وی افزود: بازه زمانی برگزاری این طرح دهه دوم و یا سوم تیرماه است و مصاحبه برای گزینش افراد توانمند جهت شرکت در دوره آغاز شده است. 


مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان گلستان ادامه داد: این دوره با دوره های قبل متفاوت است و طی دو مرحله در قالب اردوهای زیارتی- آموزشی به مدت هفت روز در شهرهای مشهد و یا قم و سه روز در داخل استان برگزار می شود. 


امیری تصریح کرد: تعداد دانشجویان مد نظر برای اعزام به این دوره ۱۲۰ نفر شامل خواهران و برادران می باشد که با توجه به استقبال زیاد به ۱۵۰ نفر نیز افزایش می یابند.


وی ادامه داد: آنچه در ذات این طرح می باشد آموزش مبانی و اندیشه اسلامی است و در این خصوص کارگاه هایی متناسب با رشته های درسی دانشجویان را برگزار می کنیم و فرد توانمند و مستعد را شناسایی و آموزش هایی را در جهت یادگیری وی ارائه می دهیم. 


مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان گلستان خاطرنشان کرد: در این دوره هر آنچه که به آموزش مبانی و اندیشه اسلامی ارتباط داشته باشد از جمله علم پزشکی، علم فنی، اقتصاد، سیاست تمامی این مسائل با محوریت اسلامی بودن دروس به دانشجویان انتقال داده می شود.

نظر شما