شناسهٔ خبر: 19564213 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

طلایی: فرصت‌های تازه، پیش روی کشتی‌گیران ماست

محمد طلایی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با رضایت از نتایجی که کشتی‌گیرانش در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در باکو به دست آوردند، گفت: از یکی دو کشتی‌گیر در این رقابت‌ها راضی نیستم. در باکو؛ حسن یزدانی، پیمان یاراحمدی، مصطفی حسین‌خانی و میثم نصیری با کشتی‌گیران مطرحی سرشاخ شدند. خوشبختانه به این جمع‌بندی رسیدیم که نفرات تیم‌ ‌ملی در کجای کار قرار دارند تا براساس آن برای آینده برنامه‌ریزی کنیم. سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد درباره یونس سرمستی گفت: آسیب‌دیدگی‌ سرمستی یکی از مهم‌ترین دلایل نمایش ضعیفش بود وگرنه او در جوانان جهان و جام تختی کشتی گرفت و کشتی‌گیری نبود که بخواهد این گونه مبارزه کند.

صاحب‌خبر -

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نیست کادر فنی تیم‌ ‌ملی از دادن فرصت بیش از حد به یکسری از کشتی‌گیران که نتوانستند طی سال‌های اخیر روند صعودی داشته باشند، خودداری کند و به جای آنها روی جوانان دیگری سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهد، گفت‌: قرار نیست فقط روی یک یا دو نفر سرمایه‌گذاری کنیم. اطری را به مسابقات قهرمانی آسیا فرستادیم، حسن رحیمی در جام جهانی کشتی گرفت و امید جلالی بهار را هم در اختیار داریم که برای او نیز برنامه‌ریزی انجام داده‌ایم. مطمئنا براساس شرایط کشتی‌گیران و شایستگی که دارند به همه آنها فرصت خواهیم داد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد درباره انتقاداتی که به انتخاب جابر صادق‌زاده و این که براساس فرآیند تیم‌ ‌ملی او نباید برای حضور در این مسابقات انتخاب می‌شد، گفت‌: انتخاب او بدون توجه به فرآیند نبود، زیرا او در رقابت‌های قهرمانی ایران در گروه A کشتی گرفت، اما به آذرشکیب و محبی باخت. محبی که به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شد و آذرشکیب هم به این دلیل که سال‌هاست کشتی می‌گیرد و شرایط سنی‌اش به گونه‌ای نیست که بخواهیم روی او سرمایه‌گذاری کنیم به این مسابقات اعزام نشد، زیرا ترجیح دادیم به نفری جوان‌تر میدان بدهیم. آذرشکیب سال‌هاست کشتی می‌گیرد و ما ترجیح می‌دهیم در این وزن روی نفرات جوان مانند امین طاهری و امیررضا امیری سرمایه‌گذاری کنیم.

نظر شما