شناسهٔ خبر: 19538906 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در قالب انتشار بيانيه صورت گرفت؛

اعتراض مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های آزاد همدان در توهين به ساحت مقدس حضرت رسول(ص)

در پی برگزاری جلسه مناظره انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه آزاد که دبیر حزب مردمسالاری همدان به پیامبر اکرم (ص) و اسلام توهین کرد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های آزاد اسلامی همدان بیانیه خود را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

 اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی برگزاری جلسه مناظره انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه آزاد که دبیر حزب مردمسالاری همدان به پیامبر اکرم (ص) و اسلام توهین کرد، مسئولنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های آزاد اسلامی همدان بیانیه خود را صادر کرد.

 

در این بیانیه آمده است:

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» : می‌خواهند با دهان نور خدا را خاموش کنند ولی خداوند نور خود را کامل خواهد کرد حتی اگر کافران کراهت داشته باشند ( سوره صف /آیه 8)

 

اهانت به مقدسات و ارزش‌های والای اسلام عزیز، در رأس آنها پیامبر رحمت و مهربانی‌ها دست آویز کافران، ظالمان و مستکبران جهانی به ویژه صهیونیزم جهان خوار بوده و هست.

 

ولی با هزاران تأسف و اندوه این بار نه توسط دشمنان قسم خورده، بلکه توسط شخصی معلوم‌الحال در دارالمومنین همدان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در مناظره انتخابات ریاست جمهور، توسط یکی از اعضا هیأت علمی( دبیر حزب مردم سالاری همدان) که مدعی  روشنفکری است، هتک حرمت صریح به اسلام عزیز و به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله پیامبر رحمت و مهربانی انجام می‌گیرد و عنوان می شود «پیامبر سکولار است و اسلام همان لیبرالیسم است».

 

هرگاه اهانتی صورت می‌گیرد، قهرا قلب نازنین قطب عالم امکان حضرت بقیه الاعظم امام زمان( عج ) و قلوب انسان‌های آزاد و مومن جریحه‌دار و مالامال از غم و قصه می‌شود.

 

ضمن تقدیر و سپاس از حساسیت و غیرت دینی استادان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه و عموم مردم اینجانب ضمن محکوم کردن اهانت یاد شده به استحضار ملت مومن و ولایت مدار همدان می‌رساند:

 

۱. حساب این شخص هتاک از مجموعه خانواده متدین بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی جدا است.

 

۲.ضمن احترام به تصمیمات سیستم قضایی دانشگاه وظیفه خود را در قبال این رفتار تأسف بار انجام خواهد داد و این شخص طبق ضوابط دانشگاه به کمیته انضباطی استادان احضار و بدون هیچ گونه اغماض جرم وی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و پس از انشاء رأی به استحضار ملت شریف خواهد رسید.

 

حمیدرضا ورکشی طالقانی


 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های آزاد اسلامی همدان

نظر شما