شناسهٔ خبر: 19450963 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون کشتی | لینک خبر

رقابت هاي كشتي آزاد همبستگي كشورهاي اسلامي – آذربايجان/

صاحب‌خبر -
مراسم وزن كشي چهار وزن نخست رقابت هاي كشتي آزاد همبستگي كشورهاي اسلامي، بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) در شهر باكو آذربايجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، نتايج وزن كشي نمايندگان كشورمان به شرح زير است:

در وزن 57 كيلوگرم يونس سرمستي در دور نخست با محمد خرابشه از اردن كشتي مي گيرد و در صورت پيروزي بر اين كشتي گير در دور بعد به مصاف برنده ژاندوس اسماعيل اف از قزاقستان وعلي الشبامي از يمن مي رود. در اين وزن 12 نفر حضور دارند. نودير جان صفر اف از ازبكستان در گروه سرمستي حضور دارد و نبي اوزون از تركيه و ماهير اميراصلانوف از آذربايجان در بالاي جدول حضور دارند.

در وزن 65 كيلوگرم كه 15 كشتي گير حضور دارند ميثم نصيري در دور نخست  با ابراهيم عبدالي از عربستان مبارزه مي كند و در دور بعد نيز به مصاف عبداله ال اذاني از يمن مي رود. نصيري در صورت غلبه بر اين كشتي گيران در مرحله نيمه نهايي با برنده كشتي ميان كشتي گيران تركيه، تركمنستان و قرقيزستان، قزاقستان كشتي خواهد گرفت.

در وزن 74 كيلوگرم پيمان ياراحمدي در ديدار نخست با جبرئيل حسن اف دارنده مدال برنز المپيك و برنز جهان و قهرمان اروپا از آذربايجان كشتي مي گيرد و در صورت پيروزي بر اين حريف در دور بعد به مصاف بكزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان، نفر پنجم المپيك و قهرمان بازي هاي آسيايي و قهرمان آسيا (2017 هند) از ازبكستان مي رود. در اين وزن 11 كشتي گير وزن كشي كردند كه سنور دميرتاش دارنده مدال برنز المپيك و قهرمان اروپا از تركيه نيز در گروه ياراحمدي حضور دارد.

در وزن 97 كيلوگرم كه 10 نفر شركت كرده اند، امير محمدي پس از استراحت در دور اول در دور بعد با امير طارق از پاكستان كشتي مي گيرد و در صورت پيروزي در دور سوم و در مرحله نيمه نهايي به مصاف برنده كشتي گيران عراق، بنگلادش و مورن موتلو از تركيه و مامد ابراگيم اف نفر سوم بازي هاي آسيايي از قزاقستان مي رود.

رقابت هاي اوزان فوق از ساعت 10:30 فردا (به وقت ايران) برگزار مي شود.

نظر شما