شناسهٔ خبر: 19323347 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

نمایشگاه شاگرد عباس کیارستمی در گالری ژاله

صاحب‌خبر -

شرق: «یکتا درویش» که از شاگردان عباس کیارستمی بوده است، آثار ویدئوآرت - اینستالیشن و عکس‌هایش را در نمایشگاهی با نام «دیلیت» روی دیوار خواهد برد.
 نمایشگاه «دیلیت» ۲۲ اردیبهشت‌ افتتاح می‌شود. یکتا درویش تاکنون در دو نمایشگاه ویدئوآرت و پنج نمایشگاه گروهی شرکت کرده است. او حدود هشت سال در ورک‌شاپ‌های عباس کیارستمی شرکت کرده است. در رزومه درویش، ساخت چند فیلم کوتاه و مشارکت در ساخت چند فیلم مستند و نیز شرکت در کارگاه‌های پرویز تناولی به چشم می‌خورد.
گالری ژاله که سال گذشته با رویکرد «توجه به آثار هنرمندان جوان - خلاق و حرفه‌ای» افتتاح شد، توان و برنامه خود را برای نمایش آثار این دسته از هنرمندان که با وجود داشتن استعداد و پتانسیل، در ازدحام برنامه‌های شلوغ و پرترافیک گالری‌های تهران کمتر شانسی برای به‌نمایش‌درآوردن کارهایشان با کیفیتی دلخواه پیدا می‌کنند، گذاشته است. به نظر می‌رسد رویکرد نمایش آثار این گالری بیشتر به سمت هنر معاصر و نیومدیا باشد که در فضای کنونی گالری‌های تهران بسیار امیدوارکننده است.
نمایشگاه «دیلیت» ۲۲ اردیبهشت‌ از ساعت ۱۷ تا ۲۱ افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند هرروز تا یکم خرداد از این نمایشگاه بین ساعت ۱۵ تا ۲۱ در خیابان ایرانشهر، کوچه نوشهر، پلاک ۳ دیدن کنند.

نظر شما