شناسهٔ خبر: 19012937 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

2 اتفاق عجیب برای موسیقی ایران

صاحب‌خبر -

شرق: محمد معتمدی که در چند روز گذشته خبر لغو کنسرت‌هایش در شیراز را به دلیل عدم اخذ مجوزهای لازم در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده بود، شب گذشته خبر از تخریب کامل تابلو سردر آموزشگاه آوازش در تهران داد.
او در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «امروز در جلوی آموزشگاه بنده عده‌ای از ماشین پیاده شدند و تابلوی آموزشگاه را با تیغ بریدند و خیلی آرام و باوقار سوار ماشین شدند و رفتند. اعتراضی که ندارم، فقط خواستم تشکر کنم. چنانچه هر یک از مسئولان در تهران و شهرستان‌ها، ایده جدیدی برای قدردانی و نوازش بنده دارند، دریغ نفرمایند که این روزها بحمدالله، دور، دور ماست».
معتمدی در تماس تلفنی درباره این اتفاق به «شرق» گفت: «واقعا دلگیرم از اتفاقی که رخ داده و درعین‌حال دستم به جایی بند نیست و نمی‌دانم که این کار ممکن است کار چه کسی یا کسانی باشد که در روز روشن چنین کاری می‌کنند و سوار وسیله‌نقلیه‌شان می‌شوند و می‌روند». او در ادامه درباره احتمال ربط داشتن این اتفاق با لغو کنسرت‌هایش ابراز بی‌اطلاعی کرد و ادامه داد: «نمی‌دانم و توان حدس‌زدن هم ندارم. به‌هرحال واقعا دلم گرفته بود و آن نوشته را در پی این اتفاق در اینستاگرامم نوشتم. من پیگیر این ماجرا هستم و مراجع قضائی را هم در جریان این اتفاق قرار داده‌ام، اما تابلو جدیدی برای آموزشگاه نصب و سعی می‌کنیم ماجرا را فراموش کنیم». معتمدی در روزهای آینده در اصفهان و تهران کنسرت خواهد داد. همچنین کنسرت فریدون آسرایی، خواننده موسیقی پاپ ایران، هم که قرار بود در روز چهارم اردیبهشت در گناباد برگزار شود، با وجود داشتن تمامی مجوزهای لازم، لغو شد. دلیل این اتفاق همچنان نامعلوم باقی مانده است.

 

نظر شما