شناسهٔ خبر: 19011265 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس اجلاس بین‌المللی مجمع شهرهای اسلامی:

قزوین را بدون فروش شهر و فرصت آیندگان اداره می کنیم

شهردار قزوین گفت: ما بدون فروش شهر و فرصت آیندگان، شهرهایمان را با انتظار شهروندانمان اداره می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مسعود نصرتی پیش از ظهر امروز در پنجمین مجمع بین المللی اجلاس بین‌المللی مجمع شهرهای اسلامی که با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان برگزار شد اظهار داشت: در این اجلاس تحقق اهداف توسعه پایدار، دستور کار جدید شهری و ابتکار عمل شکوفایی و شهری و فرصت ها و چالش های آن را مورد بررسی قرار می گیرد.


شهردار قزوین در بخش دیگری از بیاناتش گفت: جناب آقای رئیس جمهور ما بدون فروش شهر و فرصت آیندگان، شهرهایمان را با انتظار شهروندانمان اداره می کنیم.


وی ادامه داد: بیست پروژه کلان تولید درآمد پایدار در تمامی زمینه ها و ایجاد اشتغال در بیلبورهای شهر قزوین در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خودنمایی می‌کند نتیجه بهره‌برداری از جدیدترین دستور کارهای شهری و تجربه های موفق مدیریت شهری است.


گفتنی است پنجمین مجمع بین المللی اجلاس بین‌المللی مجمع شهرهای اسلامی با حضور نمایندگان سازمان ملل متحد، سفرا و شهرداران 400 شهر و جمعی از اندیشمندان علوم شهری و علوم دینی کشورهای ایران، ترکیه، عراق، هندوستان، اندونزی، بنگلادش، فلسطین، افغانستان، چین، مراکش، پاکستان و ... در سالن کنفرانس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد در این اجلاس تحقق اهداف توسعه پایدار، دستور کار جدید شهری و ابتکار عمل شکوفایی و شهری و فرصت ها و چالش های آن را مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما