شناسهٔ خبر: 18187462 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

حادثه‌ها

صاحب‌خبر -

قتل پسرعموی 65 ساله با داس
میزان: عامل جنایت در یکی از روستاهای آستانه‌اشرفیه شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ منوچهر محبوبی، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه، گفت: قاتل پس از کشتن پسرعمویش که همسایه‌اش بود جسد وی را در شالیزارهای اطراف محل زندگی‌اش انداخته بود. وی گفت: قاتل که مردی ۵۰ساله، اهل و ساکن روستای گورابسر کیسم آستانه‌‌اشرفیه است در خانه‌اش دستگیر شد. سرهنگ محبوبی افزود: این مرد شامگاه جمعه گذشته با پسرعموی خود که مردی ۶۵ساله بود به علت اختلافات خانوادگی درگیر شد و با ضربات متعدد داس وی را به قتل رساند. قاتل پس از کشتن پسرعمویش که همسایه‌اش بود جسد وی را در شالیزارهای اطراف محل زندگی‌اش انداخته بود. فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه اعلام کرد: تحقیقات پلیس برای مشخص‌شدن جزئیات قتل پیرمرد آستانه‌ای ادامه دارد.

تصادف رانندگی جاده ایلام – مهران با یک کشته
ایرنا: سرپرست پلیس راه استان ایلام گفت: در تصادف رانندگی که صبح دوشنبه در منطقه شیخ‌الیاس بعد از روستای گلان در جاده ایلام - مهران اتفاق افتاد، یک نفر کشته و چهار نفر هم زخمی شدند. سرهنگ رضا همتی‌زاده افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با یک دستگاه خودرو نیسان برخورد کرد و این حادثه مرگ‌بار را رقم زد. وی یادآور شد: در این حادثه راننده و سه نفر از سرنشینان خودرو پژو پارس به همراه راننده خودرو نیسان مجروح شدند ولی راننده خودرو پژو به دلیل شدت جراحات وارده در راه انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. سرهنگ همتی‌زاده تأکید کرد: برابر اعلام کارشناس تصادفات پلیس راه استان ایلام، تجاوز به چپ خودرو پژو پارس علت وقوع این حادثه رانندگی بوده است.

دستگیری سارق باتری خودرو با 30 فقره سرقت در دورود
فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دورود از دستگیری سارق باتری خودرو با 30 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.  محمد ملکشاهی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت باتری خودرو در دورود پرونده در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.  وی گفت: با تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس این شهرستان مشخص شد بیشتر سرقت‌ها به یک روش و در زمان خاصی انجام شده و بیشتر سرقت‌ها مربوط به باتری خودرو بوده است. ملکشاهی خاطرنشان کرد: با اطلاعات به‌دست‌آمده از فرد سارق و اعلام به همه واحدهای گشت پلیسی درنهایت مأموران کلانتری 12 شهرستان موفق شدند متهم را در یکی از خیابان‌های شهر حین سرقت باتری یک دستگاه وانت‌پیکان دستگیر کنند.  فرمانده انتظامی دورود گفت: با توجه به دلایل و مستندات موجود، متهم به سرقت 30 عدد باتری خودرو در این شهرستان و شهرستان‌های هم‌جوار و فروش آنها اعتراف کرده و تاکنون سه مال‌خر در این زمینه اعتراف کرده‌اند. این مسئول تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی مال‌خرها نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها هفت عدد باتری سرقت‌شده کشف شد. ملکشاهی یادآور شد: متهمان پس از  تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ‌599 کیلوگرم حشیش در سراوان
میزان: حجت‌الاسلام‌والمسلمین موحدی‌راد از کشف 599 کیلوگرم حشیش در سراوان خبر داد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین موحدی‌راد، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان، از کشف 599 کیلوگرم حشیش بلاصاحب خبر داد و گفت: این میزان مواد مخدر در سراوان کشف‌وضبط شد. وی ادامه داد: پس از بررسی جوانب پرونده، مواد مخدر طبق دستور صادره از سوی مراجع ذی‎صلاح امحا خواهد شد.  

آتش‌سوزی تریلی جمهوری آذربایجان در آستارا مهار شد
ایرنا: رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی تریلی جمهوری آذربایجان که در محوطه گمرک آستارا روی داده بود، با تلاش مأموران آتش‌نشانی مهار شد. سیروس وظیفه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: دو خودروی آتش‌نشانی با همکاری نیروهای اداره کل گمرک آستارا آتش را مهار کردند.  وی اظهار کرد: این حادثه خسارت جانی نداشت؛ اما بخشی از تریلی و بار آن دچار حریق شد و علت آن در دست بررسی است.  وظیفه همچنین از وقوع آتش‌سوزی جزئی در علفزارهای حاشیه بلوار جانبازان آستارا خبر داد و بیان کرد: با حضور به‌موقع خودروی اطفای حریق، آتش مهار و از سرایت آن به ایستگاه تأسیسات اندازه‌گیری گاز آستارا جلوگیری شد و علت آن بررسی می‌شود.  اداره کل گمرک آستارا در امور واردات و صادرات قطعی، ورود و خروج موقت، تعاونی مرزنشینان، ترانزیت داخلی و خارجی، امور مسافری، مرجوعی و امانت‌های پستی و قضائی فعالیت می‌کند و رتبه اول تجارت چمدانی مرزهای زمینی و رتبه نخست صادرات مرزهای شمال کشور را دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما