شناسهٔ خبر: 18187095 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

تهدید رحمتی به افشاگری عملی نشد

کاپیتان استقلال که وعده داده بود بعد از بازی با التعاون عربستان دست به افشاگری خواهد زد، صحبتی انجام نداد.

صاحب‌خبر -
سید مهدی رحمتی دروازبان استقلال که با کاهش محرومیت 4 جلسه ای وی مخالفت شد پیش از بازی با التعاون عربستان با انتشار متنی اعلام کرد که بعد از بازی نماینده عربستان افشاگری خواهد کرد.

به گزارش نامه نیوز، رحمتی نوشت: «اگر تا امروز درباره این حکم ناعادلانه و عجیب و غریب سکوت کردم فقط به احترام آقای تاج بود. من حتی فکر می کنم در انتشار خبر پذیرفته نشدن تجدید نظر در آستانه بازی حساس نماینده ایران مقابل عربستان هم شیطنت و کینه شخصی وجود دارد. اگر نمی توانم به فیفا شکایت کنم لااقل در همین میکسدزون لیگ قهرمانان آسیا(بعد از بازی تعاون) درباره اتفاقات عجیب این روزهای فوتبال ایران صحبت خواهم کردم. از نگاه پلیسی کمیته انضباطی به فوتبال ایران و سکوتش درباره کسر امتیازها گرفته تا حضور غیر فوتبالی ها، دو شغله ها و بازنشسته ها در فوتبال ایران! کاش وزارت ورزش، قوه قضائیه و نهادهای نظارتی به احوال این روزهای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توجه بیشتری داشته باشند.»

بعد از این اتفاق برخی ها مدعی شدند که رحمتی قرار نیست صحبتی کند و نباید تهدید او را جدی گرفت.

کاپیتان استقلال بعد از بازی با نماینده عربستان نیز این متن را منتشر کرد: «قرار بود که بعد از بازی امشب در میکسدزون درباره برخی مسائل صحبت کنم اما ترجیح دادم در روزی که صبحش با اسکار آقای فرهادی شروع شد و عصرش با پیروزی استقلال ادامه داشت حرف های من یک پایان تلخ برای این روز خوب نباشد. هواداران استقلال مطمئن باشند که من برای منافع تیمی مان از هیچ چیز کوتاه نمی آییم حتی به قیمت تمام شدن فوتبالم. خوشحالم از خوشحالیتون»

نظر شما