شناسهٔ خبر: 18186553 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

2 بار درگیری، عامل اخراج علیپور و رضائیان

جنجال در پرسپولیس. باز هم نام رامین رضائیان وسط آمد. پس از دعوای سکرت او با مسلمان و طارمی در عمان، رامین این بار با علی علیپور در جریان تمرین روز یکشنبه پرسپولیس درگیر شد.

صاحب‌خبر -

ماجرا از لحظه‌ای آغاز شد که علیپور روی پای رامین در هوای بارانی یک تکل زد. این تکل باعث اعتراض شدید رضائیان شد. برانکو ایستاده بود و این صحنه‌ها را نظاره می‌کرد. با دخالت طرفین به نظر می‌رسید ماجرا تمام شده است ولی داستان ادامه داشت.

در صحنه دیگری، این دو بازیکن سفت و سخت زیر پای هم رفتند، طوری که نزدیک بود مصدوم شوند.

در یک لحظه جو تمرین به هم ریخت. رضائیان و علیپور درگیری شدید لفظی پیدا کردند و نزدیک بود کارشان به کتک‌کاری بکشد. برانکو یک لحظه از کوره در رفت و به این دو بازیکن گفت که به هتل برگردند و اصلا نمی‌خواهد تمرین کنند. آنها هم با غرولند محل تمرین را ترک کردند و رفتند ...

تماس برای حل مشکل

پس از بازگشت تیم ملی و پیش از صرف شام، برانکو که با دستیارانش مشورت کرده بود، تصمیم گرفت تا این دو را از تیم اخراج کند. او به ترکاشوند گفت که نه علیپور را می‌خواهد و نه رامین رضائیان را؛ چراکه در آستانه بازی با الوحده، تیم را به هم ریخته‌اند.

ترکاشوند سریعا با طاهری تماس می‌گیرد و به مدیرعامل باشگاه می‌گوید وضع وخیم است و برانکو می‌خواهد آنها را اخراج کند. طاهری تلاش می‌کند تا رای را برگرداند ولی برانکو روی حرفش می‌ایستد. سرمربی پرسپولیس از مدیر روابط‌عمومی باشگاه می‌خواهد تا خبر اخراج علیپور و رضائیان را روی سایت رسمی باشگاه بگذارد. او هم گوش می‌کند و این خبر منتشر می‌شود.

اعتراض به برانکو

علیپور واکنشی نشان نمی‌دهد ولی رامین که انگار اختلافات قدیمی‌اش با برانکو مثل زخم سر باز کرده، شاکی می‌شود. منابع خبری فاش کرده‌اند که گویا او بشدت به این موضوع هم اعتراض می‌کند. برانکو اما گوش نمی‌دهد و از مسئولان نمی‌خواهد تا بلیت برگشت را برای علیپور و رامین بگیرند. مسئولان هم گوش می‌دهند و برای ظهر دیروز بلیت رزرو می‌کنند.

تاکید برانکو

صبح دیروز، همه تصور می‌کنند شاید برانکو از تصمیمش برگشته است. خبرهایی هم به گوش می‌رسد که سرمربی کروات آنها را بخشیده است و همراه تیم می‌برد. در این میان بعضی‌ها می‌گفتند برانکو آنها را برای تنبیه بیرون می‌گذارد و در بازی الوحده به زمین نمی‌فرستد. صبح که همه از خواب بیدار می‌شوند می‌فهمند تمام این اخبار نادرست است. بازیکنان وسایل خود را جمع کرده‌اند تا به ابوظبی بروند ولی خبری از رضائیان و علیپور نیست. برانکو در واکنش به درخواست‌ها برای بردن این دو بازیکن به ابوظبی می‌گوید: «به هیچ وجه. آنها اخراج هستند و از حرفم برنمی گردم. باید به ایران برگردند.»

رضائیان با علیپور نرفت

علی علیپور چمدان به دست هتل ایرانیان را ترک می‌کند. هواداران که او را دیده‌اند می‌پرسند چه اتفاقی افتاده که علیپور تنها سکوت می‌کند و می‌رود. او فقط به هواداران می‌گوید که دارد به تهران می‌رود. در این بین همه به دنبال رامین رضائیان می‌گردند. او با آن‌که بلیت گرفته لجبازی می‌کند و به تهران برنمی گردد. مسئولان از رامین می‌خواهند گوش کند و برود ولی او دست برنمی‌دارد. قرار بود شب گذشته رامین به تنهایی به ایران بازگردد. او حاضر نشد در فرودگاه با علیپور باشد و به همین دلیل جدا به تهران سفر کرد.

نظر شما