شناسهٔ خبر: 18186498 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

از پژو 2008 مدل سال بیشتر بدانیم

پژو 2008 مدل 2017 با ظاهری جدید وارد بازار استرالیا شد. به گزارش خبرخودرو، این مینی شاسی بلند دارای ظاهری عضلانی‌تر بوده و موتور دیزلی آن حذف شده است در حالی که تجهیزات ایمنی و فناوری جدیدی برای آن ارائه می‌شود. مدل‌های جدید این خودرو صرفا بنزینی هستند که شامل موتور 2/1 لیتری سه سیلندر توربو و گیربکس خودکار شش سرعته است که برای پاسخگویی به اکثریت خریداران شاسی بلندهای دیفرانسیل جلو ارائه می‌شود.

صاحب‌خبر -

این موتور جایگزین مدل چهار سیلندر غیر توربوی خودکار می‌شود که همیشه کمترین تقاضا را در 2008 داشته است. این موتور جدید دارای ظرفیت و سیلندرهای کمتر است و در حالی که قدرت تقریبا کمتری دارد، گشتاور آن به طور قابل توجهی بیشتر شده که همین امر به 6/0 ثانیه شتاب صفر تا صد سریع‌تر کمک می‌کند. این نیرومحرکه جدید دارای مصرف سوخت 8/4 لیتر در هر صد کیلومتر است که 7/1 لیتر در هر صد کیلومتر بیشتر از مدل چهار سیلندر فعلی آن است.

هر سه این مدل‌ها دارای سیستم رسانه‌ای با نمایشگر لمسی 7 اینچی با اپل کارپلی و کنترل صوتی سیری (Siri) هستند. دوربین دید پشت و سنسورهای پارک به صورت استاندارد برای این خودرو ارائه می‌شوند در حالی که نسخه‌های بالاتر آن به ترمز اضطراری خودکار و.... نیز مجهز می‌شوند.

نظر شما