شناسهٔ خبر: 18121908 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 منصوريان:

التعاون مثل تيم سابقم نفت، پديده است

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران پيش از ديدار با التعاون عربستان گفت: التعاون مانند نفت تهران تيم سابقم پديده است.

تيم فوتبال استقلال تهران اکنون در امارات به سر مي‌برد تا خود را براي دومين ديدارش در ليگ قهرمانان آسيا مقابل التعاون عربستان آماده کند.

توئيت عربي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا در آستانه اين ديدار نقل قولي را از عليرضا منصوريان، سرمربي استقلال منتشر کرد و نوشت: باشگاه التعاون به نوعي پديده فوتبال عربستان است و دقيقا شبيه نفت تهران، تيم سابقم است. انتظار دارم که باهم(با التعاون) به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا صعود کنيم.

برانکو و دستيارانش به کرواسي مي‌روند

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس و دستيارانش راهي کرواسي خواهند شد.

تيم فوتبال پرسپوليس 24 اسفند ماه بايد در قطر به مصاف الريان اين کشور برود تا سومين بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا را پشت سر بگذارد.

بر همين اساس مربيان کروات پرسپوليس بعد از اين بازي و با توجه به تعطيلي تمرينات قبل از آغاز سال نو و همچنين اردوي تيم ملي براي حضور در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني راهي کرواسي خواهند شد تا چند روز را در کنار خانواده خود سپري کنند.

تمرينات پرسپوليس در تعطيلات نوروز سال 96 آغاز خواهد شد.

تاريخ اولين ال‌کلاسيکوي دوستانه قرن 21 مشخص شد

تاريخ مصاف دوستانه دو رقيب سنتي فوتبال اسپانيا در اردوي پيش فصل‌شان مشخص شد.

به نقل از مارکا، برگزار کنندگان تورنمنت دوستانه «جام قهرمانان بين‌المللي» روز 29 جولاي (هشتم مرداد) را به عنوان زمان بازي تيم‌هاي رئال مادريد و بارسلونا اعلام کردند.

پيش از اين از احتمال برگزاري يک ال‌کلاسيکو در اردوي پيش فصل تابستاني دو غول فوتبال اسپانيا اخباري منتشر شده بود و اکنون به نظر مي‌رسد که برگزاري اين بازي که اولين مصاف دوستانه پرافتخارترين تيم‌هاي لاليگا از 25 سال پيش خواهد بود، قطعي است.

بارسلونا اما در اردوي پيش فصل خود تنها با رئال مادريد مصاف نخواهد داشت و طبق برنامه قرار است برابر يوونتوس (يکم مرداد) و منچستريونايتد (چهارم مرداد) به ميدان برود.

جام قهرمانان بين‌المللي يک اردوي تابستاني پيش فصل است که از 4 سال پيش برگزار مي‌شود و اکثر بزرگان فوتبال اروپا در آن شرکت مي‌کنند. اين رقابت‌ها در 4 قاره دنيا (آمريکا، اروپا، آسيا و اقيانوسيه) برگزار مي‌شود.

نجمه خدمتي در جام جهاني هندپنجم شد

در روز نخست رقابتهاي تيراندازي جام جهاني هند دو تيرانداز از ايران در رشته تفنگ 10 متر بادي بانوان در خط آتش قرار گرفتند که نجمه خدمتي پس از راه يابي به فينال توانست جايگاه پنجم را کسب کند.

الهه احمدي ديگر تيرانداز ايران در اين رشته نيز در رقابت با حريفان خود سيزدهم شد.

در رشته تفنگ بادي 10 متر بانوان 42 تيرانداز باهم به رقابت پرداختند که در نهايت دو تيرانداز از چين اول و دوم و تيرانداز کشور ميزبان سوم شد.

در اين مسابقه تيرانداز چيني “شي منگيو” توانست با کسب مدال طلا رکورد فينال جهاني رشته تفنگ 10 متر بانوان را به نام خود ثبت کند.

2 پرونده شکايتي جديد از باشگاه پرسپوليس در فيفا

باشگاه پرسپوليس با پرونده‌هاي شکايتي جديدي در فيفا مواجه شده که نامه آن در فدراسيون فوتبال موجود است.

باشگاه پرسپوليس تا ششم فوريه 2017 (هجدهم بهمن 1395) فرصت داشت تا دفاعيات خود در قبال دو پرونده شکايتي جديد از اين باشگاه را به فيفا ارائه دهد.

باشگاه ريزه اسپور ترکيه بعد از جدايي عجيب مهدي طارمي از اين باشگاه تصميم گرفت از اين بازيکن به فيفا شکايت کند و از اين‌رو باشگاه پرسپوليس تا ششم فوريه فرصت داشت توضيحات و به نوعي دفاعيات خود در مورد بازگشت اين بازيکن به جمع سرخپوشان را به فيفا ارائه دهد. اين پرونده در فيفا در جريان است و بايد به زودي شاهد حکم فيفا در مورد آن باشيم.

شکايت ديگر مربوط به نيلسون کورياست که او هم در زمان مديريت علي‌اکبر طاهري از پرسپوليس کنار گذاشته شد و بعد از اينکه به مطالبات خود نرسيد تصميم به شکايت به فيفا گرفت.

جري بنسون, آنتوني گولچ و لوکا ماريچ هم اخيراً از باشگاه پرسپوليس براي دريافت مطالبات‌شان شکايت کرده‌اند تا اين باشگاه همچنان در فيفا به نوعي رکورددار پرونده‌هاي شکايتي باشد.

پهلوان:

هنوز در ليگ برتر شانس کسب سهميه داريم

هافبک تيم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است اين تيم مي‌تواند با ايستادن در بين تيم‌هاي بالاي جدول رده‌بندي ليگ برتر به سهميه ليگ قهرمانان آسيا دست پيدا کند.

احسان پهلوان در مورد تساوي تيمش مقابل العين در امارات گفت: ما مقابل نايب قهرمان آسيا بازي مي‌کرديم. آنها بازيکنان باکيفيت و گران‌قيمتي دارند و از لحاظ هزينه با تيم‌هاي ايراني قابل قياس نيستند. پارسال هم در مرحله حذفي در زمين العين مساوي کرديم، ولي اين‌بار جلو افتاده بوديم که متأسفانه روي يک ضربه ايستگاهي گل خورديم. فکر مي‌کنم نتيجه مساوي عادلانه بود.

هافبک تيم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به شرايط اين تيم در ليگ برتر و اينکه برخي معتقدند شانس گرفتن سهميه توسط اين تيم کمتر شده است، گفت: ما شانس کمي براي گرفتن سهميه آسيا نداريم. هشت بازي ديگر باقي مانده است و مي‌توانيم به سهميه برسيم. در ابتداي فصل هم چنين شرايطي براي تيم ما ايجاد شده بود، ولي در ادامه مسابقات بهتر شديم. قطعاً مي‌توانيم شکست‌هاي اخير را جبران کنيم.

نظر شما