شناسهٔ خبر: 17715790 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

آخرین قیمت بلیط قطار نوروزی/ آغاز پیش‌فروش از ۱۷ بهمن

معاون مسافری راه‌آهن از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از ۱۷ بهمن امسال خبر داد و گفت: بلیت قطارهای نوروزی گران نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، میرحسن موسوی در نشست خبری با بیان این‌که راه‌آهن برای دوره پیک سفر با قطار از 25 اسفند تا 15 فروردین 96 پیش بینی ‌های لازم را انجام داده است، اظهار کرد:  ظرفیتی که برای این ایام پیش بینی شده 204 رام قطار به صورت روزانه است.

 

وی با بیان این‌که  4300 قطار برای کل ایام پیک پیش بینی شده است، تصریح کرد: یک میلیون و 615 هزار صندلی برای متقاضیان در مدت یاد شده ظرفیت ایجاد شده که 730 هزار نفر صندلی مربوط به قطارهای مسافری است که مقصد آنها مشهد مقدس است.

 

وی بیان کرد: پیش فروش قطارهای نوروز 96 از 17 بهمن در دو بخش به مدت سه روز ادامه می‌یابد. در 17 بهمن ساعت 17 فروش اینترنتی در همه مسیرها منهای مشهد-تهران فروش بلیت خواهیم داشت.

 

معاون مسافری راه آهن با با بیان این‌که 18 بهمن نیز این بلیت‌ها از طریق آژانس ها فروخته می‌شود،‌ اظهار کرد:  18 بهمن بلیت قطارهای مشهد-تهران از طریق اینترنتی و 19 بهمن نیز بلیت‌های همین مسیر از طریق آژانس‌ها فروخته خواهد شد.

 

به گفته موسوی، امسال حدود 2000 مرکز فروش بلیت قطار پیش‌بینی شده است.

 

وی درباره قیمت بلیت قطارهای مسافری نیز گفت: برای ایام پیک بلیت قطار در ایام نوروز از سوی شرکت‌ها ارائه نشده و لذا افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

نظر شما