شناسهٔ خبر: 17571752 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

انتشار «زمین مقدس»؛ نیمه اسفند

آهنگساز آلبوم زمین مقدس با اشاره به تاریخ انتشار این مجموعه موسیقایی، از تلاش برای ساخت و تولید یک اثر تصویری ـ صوتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

فرهاد هراتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره انتشار آلبوم زمین مقدس توضیح داد: تمام تلاش گروه تولیدکننده اثر این است که آلبوم تا پایان امسال روانه بازار موسیقی شود، اما چند روزی است تعداد زیادی از دوستان و همراهان، مشاوره‌هایی مبنی بر تولید یک اثر تصویری در کنار اثر صوتی دارند که من هم بدم نمی‌آید، چنین کاری انجام پذیرد. این موضوع، نیازمند الزاماتی است و امیدوارم در کنار فرآیند توزیع و پخش آلبوم، بتوانیم این بخش را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: پروژه زمین مقدس، دی ماه سال گذشته با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت تهران برگزار شد. این پروژه همچنین در جریان برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر با همکاری دو گروه کر نامیرا به رهبری بنده و گروه کر فیلارمونیک ایران به رهبری علیرضا شفقی نژاد روی صحنه رفت که خوشبختانه این دو برنامه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. گروه کر نامیرا به سرپرستی فرهاد هراتی طی روزهای آینده در کنسرت موسیقی علیرضا عصار با این خواننده همکاری خواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما