شناسهٔ خبر: 17571633 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

خطر از بیخ گوش ملی‌پوش والیبال گذشت

پزشک سرمایه: چراغ خطر روشن نشد

شهرام محمودی، پشت خط زن بانک سرمایه یک خطر جدی را پشت‌سر گذاشت. او دو روز قبل از بازی با پارسه در هفته نوزدهم و موقع تمرین با وزنه، گردنش درد گرفت و فردای آن روز دیگر نتوانست قسمت آسیب دیده را تکان دهد. ظاهرا در تشخیص اولیه مهره دیسک گردنش تحریک شده بود؛ مساله‌ای که سیامک افروزی پزشک تیم بانک سرمایه را هم نگران کرده بود. به همین دلیل، پشت خط زن ملی‌پوش با شروع دوره درمان بازی نکرد.

صاحب‌خبر -

افروزی که هنوز نگران این موضوع بود، مصدومیت محمودی را بیشتر زیرنظر گرفت تا این‌که ملی‌پوش والیبال در تمرین شنبه خیال او را راحت کرد و خوشبختانه خبری از مصدومیت دیسک گردن نبود و فقط گرفتگی عضله بود و بس.

وی می‌گوید: مصدومیت شهرام رو به بهبود است و او با 80 ـ 70 درصد آمادگی پا به پای بقیه بچه‌ها تمرین کرد، حتی شنبه اسپک زد اما با شدت کمتر .

پزشک سرمایه اینک نفسی براحتی می‌کشد: علائم به‌وجود آمده،خیالم را راحت کرد،طوری که دیشب با خیال آسوده خوابیدم (با خنده). حتی تست‌های دیسک هم منفی بود، مگر این که علائم برگردد که آن وقت چراغ خطر روشن می‌شود.

شهرام محمودی هم از وضعیت بهبود مصدومیتش راضی است: هفته قبل و بعد از وزنه گردنم درد گرفت و فردای آن روز دیگر نتوانستم آن را تکان دهم. مثل این‌که مهره دیسک گردنم تحریک شده بود. خدا را شکر با شروع درمان، خیلی بهترم. حتی آرام آرام تمرینم را شروع کرده‌ام.

او خوشحال است که جلالی هفته قبل جای او را در بازی پر کرده بود: علیرضا جلالی، بازیکن خیلی خوبی است اما امسال کم بازی کرد. وقتی بازیکن نیمکت‌نشین باشد و کم بازی کند، اعتماد به نفسش پایین می‌آید. نبود من در هفته قبل، فرصت خوبی بود که جلالی بازی و اعتماد به نفس بالایی پیدا کند تا اگر برای پلی آف مشکلی پیش آمد، به دردسر نیفتیم.

نظر شما