شناسهٔ خبر: 17571440 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

تاکید بر بی‌طرفی دستگاه‌ها در انتخابات

وزیر کشور با تاکید بر این‌که باید زمینه لازم را برای مشارکت مردم در انتخابات فراهم کنیم، اظهار کرد: بی‌طرفی دستگاه‌های اجرایی در انتخابات بخصوص وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها مورد تأکید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در اجلاس سراسری مشاوران و مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری‌ها خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم نسبت به استفاده از ظرفیت،‌ امکانات و توانمندی‌ دستگاه‌های اجرایی در دخالت در انتخابات جلوگیری کنیم. هیچ چیزی برای ما بالاتر از امانت‌داری، رعایت حقوق مردم و رعایت قانون نیست. باید شرایط را در کمال بی‌طرفی فراهم کنیم، زیرا این مردم هستند که باید انتخاب کنند و هرچه نتیجه رأی مردم شد باید تمکین کنیم.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مشکلات تبادل بانک‌ها نسبت به قبل برجام کمتر شده که بخشی از این مشکل به سیستم‌های بانکی ما و بخشی هم مربوط به پروتکل‌های بین‌المللی است.

رحمانی‌فضلی با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا افزود: ما چه زمانی به آمریکایی‌ها اعتماد کردیم و گفتیم آمریکایی‌ها خوش‌قول و خوش‌عهد هستند؟ اگر هر کسی چنین فکری کرده، قطعا اشتباه کرده است. آنها نسبت به ایران مشکل دارند و مشکلاتشان هم مربوط به انرژی هسته‌ای، نفت، منطقه و.... نیست، بلکه مشکل آنها اسلام و انقلاب اسلامی است.

برچسب‌ها:

نظر شما