شناسهٔ خبر: 17453293 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

نشست سینمایی‌ها با اعضای کمیسیون فرهنگی

رئیس سازمان سینمایی و دبیر سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر با تعدادی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی در این دیدار که عصر یکشنبه (26 دی) برگزار شد، از سیاست‌های کلان سازمان سینمایی سخن گفت و برنامه‌های این سازمان را در حمایت از برگزاری جشنواره امسال برشمرد.

محمد حیدری، دبیر جشنواره فیلم فجر هم در این نشست که در دفتر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد، توضیحاتی از روند برگزاری، کار هیات انتخاب و اتفاقاتی که قرار است در جشنواره امسال رخ دهد، ارائه کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام احمد مازنی با اشاره به حضور پرشور جوانان در کنار پیشکسوت‌های سینمای ایران در جشنواره امسال، این اتفاق را نویدبخش آینده‌ای روشن برای سینمای ایران دانست. یکی از موضوعاتی که در این دیدار مطرح شد، در مورد بلیت‌های مردمی جشنواره و استقبال مردم از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر بود که نمایندگان حاضر در جلسه از دبیر جشنواره به سبب این که در این رویداد مهم فرهنگی، مردم درصدر قرار گرفته‌اند، تشکر کردند و یادآور شدند از همه اقشار جامعه دعوت شود تا در این جشنواره حضور داشته باشند. در این جلسه همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز خبرهای خود را از مصوبات برنامه ششم در حوزه فرهنگی به اطلاع دست‌اندرکاران حوزه سینما رساندند. / ایسنا

نظر شما