شناسهٔ خبر: 14926998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کاروکارگر | لینک خبر

افتتاح واحد صنعتي توليد داروهاي گياهي در شهرك صنعتي شكوهيه قم

صاحب‌خبر -

قم ، خبرنگار کاروکارگر: با حضور دكتر لاريجاني و جمعي از مديران استان قم واحد صنعتي توليد داروهاي گياهي در شهرك صنعتي شكوهيه به بهره برداري رسيد.
به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم؛ علی لاریجانی رييس مجلس شوراي اسلامي در مراسم افتتاحیه شرکت داروسازی بوعلی استان قم با اشاره به جایگاه ابوعلی سینا در علم پزشکی اظهار داشت: طب امروز از طب قدیم جدا نيست بلكه همان استمرار طب سنتی به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه نگاه ویژه‌ای نسبت به طب سنتی وجود دارد، گفت: البته این در شرایطی است که بسیاری از بیماری‌ها با روش‌های متعارف کنونی قابل درمان است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص طب سنتی یادآور شد: استفاده از دستاوردهای طب سنتی امری مطلوب است و امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.
وی با ابراز خوشبيني نسبت به ايجاد اين واحد صنعتي در استان قم اضافه كرد: امیدواریم که در عرصه احیای طب سنتی و اسلامی این شرکت بتواند به موفقیت لازم دست یابد. لاريجاني در ادامه بر ضرورت برند سازي در بخش صنايع داروي گياهي تاكيد كرد و افزود: اين كه در استان قم اين واحد صنعتي و توليد داروي گياهي راه اندازي شده باعت افتخار است و بايد محصولات اين واحد بعنوان برندي در صنعت داروي كشور تبديل شود.
مهندس امير طيبي نژاد مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم نيز در حاشه افتتاح اين واحد صنعتي اظهارداشت: خوشبختانه شهرك هاي صنعتي استان قم از نظر توانمندي و زيرساختي شرايط مناسبي براي توسعه صنعت كشور را فراهم كرده است و افتتاح چندين واحد صنعتي به نام و منحصر بفرد در هفته دولت در شهر كهاي صنعتي قم گواه اين مدعاست.

 

نظر شما