شناسهٔ خبر: 14749711 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون کشتی | لینک خبر

رقابت هاي كشتي آزاد المپيك 2016 برزيل/

صاحب‌خبر - مراسم وزن كشي اوزان 57 و 74 كيلوگرم رقابت هاي كشتي آزاد المپيك برزيل، عصر امروز (به وقت ريو) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، پس از انجام مراسم وزن كشي، حسن رحيمي و حسين يزداني نمايندگان اوزان 57 و 74 كيلوگرم تيم كشتي آزاد كشورمان حريفان خود را شناختند.

در وزن 57 كيلوگرم كه 20 كشتي گير حضور دارند، حسن رحيمي در گروه دوم، پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف گارنيك مناتساكانيان از ارمنستان مي رود و در صورت پيروزي بر اين كشتي گير در دور سوم با برنده كشتي ميان ويكتورلبدف قهرمان جهان از روسيه و سانديپ تومار از هند كشتي خواهد گرفت.  در گروه رحيمي يانگ كيونگ ايل دارنده دو مدال طلا و يك برنز المپيك از كره شمالي، بونه رودريگوئز دارنده مدال برنز جهان از كوبا و باياخبايار اردنبات دارنده مدال برنز جهان حضور دارند. در بالاي جدول نيز ولادمير خينچيگاشويلي قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپيك از گرجستان، حاجي علي اف دارنده دو مدال طلاي جهان (در وزن 61 كيلوگرم) از آذربايجان، ولادمير دوبوف دارنده مدال نقره و برنز جهان از بلغارستان و دنيل دنيس و سليمان آتلي كشتي گيران مطرح آمريكا و ترك حضور دارند.

در وزن 74 كيلوگرم كه 20 كشتي گير حضور دارند، حسن يزداني پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف آسناگه كاستلي از هائيتي مي رود و در صورت پشت سر گذاشتن اين حريف، در دور سوم بايد با برنده آنوربات پروجاو نايب قهرمان جهان از مغولستان و سنور دميرتاش از تركيه كشتي بگيرد، در گروه يزداني، ليوان لوپز دارنده مدال برنز المپيك و نقره و برنز جهان از كوبا و نارسين ياداو دارنده مدال برنز جهان از هند حضور دارند. جردن باروز قهرمان المپيك و دارنده سه مدال طلاي جهان از آمريكا، انور گدويف دارنده مدال برنز جهان از روسيه، جبرئيل حسن اف دارنده دو مدال برنز جهان از آذربايجان و بكزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان از ازبكستان در بالاي جدول قرار دارند و تا ديدار فينال با يزداني روبرو نخواهند شد.

رقابت هاي فوق از ساعت 17:30 فردا به وقت ايران در سالن كاري اوكا شماره 2 شهر ريودوژانيرو برگزار مي شود.

نظر شما