شناسهٔ خبر: 1341934 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه راه‌مردم | لینک خبر

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد

توزیع اقلام آموزشی و لوازم‌التحریر به فرزندان تحت پوشش بهزیستی

صاحب‌خبر -

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد
توزیع اقلام آموزشی و لوازم‌التحریر به فرزندان تحت پوشش بهزیستی
رئیس سازمان بهزیستی کشور از توزیع اقلام آموزشی و لازم تحریر به دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی این بسته‌ها توزیع خواهد شد. همایون هاشمی در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه امام علی (ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نهضت ماندگار بهزیستی گفت: این طرح در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی و افزایش ضریب نفوذ خدمات بهزیستی انجام می‌شود. وی تصریح کرد: طرح اشاره شده در ابتدای به صورت پایلوت در استان البرز آغاز شده است ضمن اینکه زیرساخت‌های این طرح برای توسعه در سراسر کشور آماده شده است.


اعلام آمادگی انجمن دیابت ایران برای مبارزه با مواد مخدر
کار‌شناسان ما می‌توانند در حاشیه این نشست‌های آموزشی، بیماران و خانواده‌های آن‌ها را با عوارض خطرناک مواد مخدر که گفته می‌شود روزانه سه نفر بر اثر مصرف این مواد می‌میرند، آگاه کند تا هوشیار‌تر به این موضوع توجه کنند. رییس انجمن دیابت ایران از اعلام آمادگی همکاری با ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان‌های ذی‌ربط برای اطلاع‌رسانی در زمینه اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر خبر داد. اسداله رجب در این باره گفت: با توجه به افزایش مصرف مواد مخدر صنعتی و هشدارهای متعدد از سوی مسوولان و کار‌شناسان، انجمن دیابت ایران در زمینه اجتماعی کردن این معضل بزرگ می‌تواند فعال و پیشقدم باشد.


وزیر تعاون:
طرح نهضت ماندگار تا پایان سال بصورت سراسری اجرا می‌شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح نهضت ماندگار تا پایان سال جاری بصورت سراسری در کشور اجرا می‌شود و هموطنان با ثبت نام در سایت اینترنتی این طرح، می‌توانند برای کمک به معلولان، سالمندان، کودکان بی‌سرپرست و جامعه هدف سازمان بهزیستی مشارکت کنند. «علی ربیعی» روز سه شنبه در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه امام علی (ع) در استان البرز، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: اجرای طرح نهضت ماندگار که به عنوان پایلوت در استان البرز آغاز شده، طی یک ماه گذشته توانست ۱۰ هزار نفر را برای کمک به جامعه هدف بهزیستی جذب کند. وی خاطرنشان کرد: طی این مدت کوتاه، مردم خیر و نیکوکار با پرداخت چهار میلیارد ریال از یارانه دریافتی خود در این طرح شرکت کردند. وزیر تعاون گفت: برخی مردم خیر با پرداخت یک ماه تا مادام العمر یارانه خود، در طرح نهضت ماندگار ثبت نام کردند.
 

نظر شما