شناسهٔ خبر: 1340356 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هدف‌واقتصاد | لینک خبر

وزير صنعت عضو هيئت امناي صندوق نوآوري و شکوفايي شد

صاحب‌خبر -

وزير صنعت، معدن و تجارت با اصلاح اساسنامه صندوق نوآوري و شکوفايي در هيئت دولت به جمع هيئت امناي صندوق نوآوري و شکوفايي پيوست.

به گزارش تسنيم، با اصلاح اساسنامه صندوق نوآوري و شکوفايي در هيات دولت وزير صنعت و معدن و تجارت به جمع هيات امناي صندوق نوآوري و شکوفايي پيوست.

هيات دولت در جلسه مورخ 2/9/ 1393 خود به استناد تبصره 3 ماده 5 قانون حمايت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنيان و تجاري‌سازي نوآوري‌ها و اختراعات با افزودن يک بند به ماده 8 اساسنامه صندوق نوآوري و شکوفايي" وزير صنعت، معدن و تجارت " را به عنوان عضو حقوقي هيات امناي صندوق نوآوري و شکوفايي انتخاب کرد.

اين مصوبه در جهت اجراي اصل 85 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران براي تاييد به شوراي نگهبان قانون اساسي ارسال و شوراي مذکور اين اصلاحيه را در جلسه مورخ 1393/6/19 خود مورد بحث و بررسي قرار داد و مغاير با موازين شرع و قانون اساسي ندانست.

گفتني است پس از تصويب قانون حمايت ازشرکت‌ها و مؤسسات دانش بنيان و تجاري‌سازي نوآوري‌ها و اختراعـات در مجلس شوراي اسلامي و تأييد شوراي نگهبـان، اساسنامه صندوق نوآوري و شکوفايي از تصويب هيات محترم وزيران گذشت و پس از تاييد شوراي مذکور، از سوي رياست محترم جمهوري اسلامي براي اجرا ابلاغ گرديد.

 

نظر شما